Page 36 - Demo
P. 36
36VYBAVENÍ, TECHNIKA, DESIGNTři stejně umístění vítězové byli oceněni v každé z následujících pěti kategorií: Nejlepší zákaznická zkušenost, Nejlepší podnikové řešení, Nejlepší instore řešení, Nejlepší connected retail řešení a Nejlepší aplikace pro AI a robotiku.KATEGORIE: NEJLEPŠÍ ZÁKAZNICKÁ ZKUŠENOSTToto ocenění je určeno maloobchodníkům, kteří zavedli metody a technologie orientované na budoucnost, aby dále zvýšili loajalitu a spokojenost zákazníků. Letošními vítězi ocenění jsou: Eintracht FrankfurtV roce 2022 otevřel první bezpokladní fanshop v Bundeslize. V prodejně na 30 m2, která je otevřena ve dnech domácích zápasů, mohou fanoušci platit rychle a bezkontaktně kartou nebo chytrým telefonem. Za tímto účelem se položky s RFID štítky jednoduše protáhnou skenerem. Netto Marken-Discount Nákupní košíky Netto lze odemknout pomocí aplikace a technologie NFC. S tímto hybridním konceptem, který byl představen ve vybraných testovacích pobočkách v Bavorsku, Netto oslovuje jak digitálně zdatné, tak tradiční zákazníky. TegutDíky chytrému obchodu „Teo“ bez pokladny nabízí Tegut přístup k potravinám 24 hodin denně – ať už ve venkovských oblastech, na místech s vysokou frekvencí nebo v městských čtvrtích. Koncept zahrnuje funkce Grab & Go a Tap & Go. KATEGORIE: NEJLEPŠÍ PODNIKOVÉ ŘEŠENÍTato kategorie oceňuje obchodní společnosti, které zvýšily svou efektivitu vývojem a implementací inovativních systémů a technologií. Vítězi jsou: Rewe Group Skupina Rewe představila aplikaci pro zaměstnance na prodejnách, která umožňuje přímou komunikaci mezi obchodníky a vedoucími prodejen, jejich týmy a centrálou po celém Německu. Jedná se o zlepšení zejména ve vícesměnném provozu. Aplikace také nabízí přístup ke zprávám a informacím, výukovou platformu a digitální rozvrhy směn. Black IT S platformou IoT.Schwarz skupina Schwarz řeší složitost různorodého technického vybavení v supermarketech. Schwarz IT spoléhá na platformu Things Board od stejnojmenného poskytovatele, která standardizuje technologie a případy použití ve více než 13 000 supermarketech ve 32 zemích. To znamená, že každá pobočka obdrží přizpůsobený a autorizovaný přístup ke svým datům. WürthWürth vyvinul hlasového a chatovacího asistenta Pico, který urychluje důležité prodejní procesy. Digitální asistent zpracovává požadavky uživatelů v reálném čase a na základě toho poskytuje informace a dokumenty prostřednictvím hlasu nebo chatu. Pico je schopen převzít jednoduché, opakující se úkoly pro zaměstnance v terénu i v kanceláři. Jeho výhodou je, že může pracovat 24 hodin denně sedm dní v týdnu.KATEGORIE: NEJLEPŠÍ INSTORE ŘEŠENÍTato kategorie oceňuje maloobchodní společnosti, které dosáhly prokazatelné RETA AWARDS 2024OCENĚNÍ PRO TECHNOLOGIE, KTERÉ ZLEPŠUJÍ ZÁKAZNICKÝ KOMFORT A ZEFEKTIVŇUJÍ PROVOZ PRODEJEN.EHI vybírala již po 17. vítěze reta awards 2024 za nejlepší technologická řešení v maloobchodě. Slavnostní předání cen proběhlo v rámci veletrhu EuroCIS 2024. provozní přidané hodnoty využitím technologií na POS. Douglas Se zavedením chytrých telefonů jako all--in-one zařízení umožňuje Douglas svým zaměstnancům fl exibilně provádět různé procesy, aniž by museli opustit prodejní plochu. Zařízení zjednodušují vnitřní organizaci v prodejnách a vytvářejí 360° zákaznickou zkušenost. E-Center Warnow ParkE-Center Warnow Park, největší severoněmecká prodejna Edeka, představila řešení pro regálovou kameru Captana pro zvýšení provozní efektivity. Systém využívá bezdrátové kamery a senzory, které detekují prázdná místa na regálech, aby zachytily data na regálech v reálném čase. To umožňuje optimalizovat personální zdroje. Leroy MerlinLeroy Merlin chce zacelit propast mezi digitálním a fyzickým světem, aby svým zákazníkům usnadnil navigaci a vyhledávání produktů v jeho baumarktech. Kromě instalace nejmodernějších elektronických etiket implementoval funkce, jako jsou aktuální informace o ceně spojené s webem e-shopu a zákaznické recenze pro lepší podporu nákupu.KATEGORIE: NEJLEPŠÍ CONNECTED RETAIL ŘEŠENÍToto ocenění se uděluje maloobchodním společnostem, které zmodernizovaly svou IT infrastrukturu a propojily tak online a offl ine svět. Ocenění bylo uděleno: Benetton Implementací Cegid Retail byla společnost schopna vytvořit bezproblémový omnichannel nákupní zážitek. Benetton používá toto řešení po celém světě ke