Page 36 - Demo
P. 36


                                    36VYBAVENÍ, TECHNIKA, DESIGNTři stejně umístění vítězové byli oceněni v každé z následujících pěti kategorií: Nejlepší zákaznická zkušenost, Nejlepší podnikové řešení, Nejlepší instore řešení, Nejlepší connected retail řešení a Nejlepší aplikace pro AI a robotiku.KATEGORIE: NEJLEPŠÍ ZÁKAZNICKÁ ZKUŠENOSTToto ocenění je určeno maloobchodníkům, kteří zavedli metody a technologie orientované na budoucnost, aby dále zvýšili loajalitu a spokojenost zákazníků. Letošními vítězi ocenění jsou: Eintracht FrankfurtV roce 2022 otevřel první bezpokladní fanshop v Bundeslize. V prodejně na 30 m2, která je otevřena ve dnech domácích zápasů, mohou fanoušci platit rychle a bezkontaktně kartou nebo chytrým telefonem. Za tímto účelem se položky s RFID štítky jednoduše protáhnou skenerem. Netto Marken-Discount Nákupní košíky Netto lze odemknout pomocí aplikace a technologie NFC. S tímto hybridním konceptem, který byl představen ve vybraných testovacích pobočkách v Bavorsku, Netto oslovuje jak digitálně zdatné, tak tradiční zákazníky. TegutDíky chytrému obchodu „Teo“ bez pokladny nabízí Tegut přístup k potravinám 24 hodin denně – ať už ve venkovských oblastech, na místech s vysokou frekvencí nebo v městských čtvrtích. Koncept zahrnuje funkce Grab & Go a Tap & Go. KATEGORIE: NEJLEPŠÍ PODNIKOVÉ ŘEŠENÍTato kategorie oceňuje obchodní společnosti, které zvýšily svou efektivitu vývojem a implementací inovativních systémů a technologií. Vítězi jsou: Rewe Group Skupina Rewe představila aplikaci pro zaměstnance na prodejnách, která umožňuje přímou komunikaci mezi obchodníky a vedoucími prodejen, jejich týmy a centrálou po celém Německu. Jedná se o zlepšení zejména ve vícesměnném provozu. Aplikace také nabízí přístup ke zprávám a informacím, výukovou platformu a digitální rozvrhy směn. Black IT S platformou IoT.Schwarz skupina Schwarz řeší složitost různorodého technického vybavení v supermarketech. Schwarz IT spoléhá na platformu Things Board od stejnojmenného poskytovatele, která standardizuje technologie a případy použití ve více než 13 000 supermarketech ve 32 zemích. To znamená, že každá pobočka obdrží přizpůsobený a autorizovaný přístup ke svým datům. WürthWürth vyvinul hlasového a chatovacího asistenta Pico, který urychluje důležité prodejní procesy. Digitální asistent zpracovává požadavky uživatelů v reálném čase a na základě toho poskytuje informace a dokumenty prostřednictvím hlasu nebo chatu. Pico je schopen převzít jednoduché, opakující se úkoly pro zaměstnance v terénu i v kanceláři. Jeho výhodou je, že může pracovat 24 hodin denně sedm dní v týdnu.KATEGORIE: NEJLEPŠÍ INSTORE ŘEŠENÍTato kategorie oceňuje maloobchodní společnosti, které dosáhly prokazatelné RETA AWARDS 2024OCENĚNÍ PRO TECHNOLOGIE, KTERÉ ZLEPŠUJÍ ZÁKAZNICKÝ KOMFORT A ZEFEKTIVŇUJÍ PROVOZ PRODEJEN.EHI vybírala již po 17. vítěze reta awards 2024 za nejlepší technologická řešení v maloobchodě. Slavnostní předání cen proběhlo v rámci veletrhu EuroCIS 2024. provozní přidané hodnoty využitím technologií na POS. Douglas Se zavedením chytrých telefonů jako all--in-one zařízení umožňuje Douglas svým zaměstnancům fl exibilně provádět různé procesy, aniž by museli opustit prodejní plochu. Zařízení zjednodušují vnitřní organizaci v prodejnách a vytvářejí 360° zákaznickou zkušenost. E-Center Warnow ParkE-Center Warnow Park, největší severoněmecká prodejna Edeka, představila řešení pro regálovou kameru Captana pro zvýšení provozní efektivity. Systém využívá bezdrátové kamery a senzory, které detekují prázdná místa na regálech, aby zachytily data na regálech v reálném čase. To umožňuje optimalizovat personální zdroje. Leroy MerlinLeroy Merlin chce zacelit propast mezi digitálním a fyzickým světem, aby svým zákazníkům usnadnil navigaci a vyhledávání produktů v jeho baumarktech. Kromě instalace nejmodernějších elektronických etiket implementoval funkce, jako jsou aktuální informace o ceně spojené s webem e-shopu a zákaznické recenze pro lepší podporu nákupu.KATEGORIE: NEJLEPŠÍ CONNECTED RETAIL ŘEŠENÍToto ocenění se uděluje maloobchodním společnostem, které zmodernizovaly svou IT infrastrukturu a propojily tak online a offl ine svět. Ocenění bylo uděleno: Benetton Implementací Cegid Retail byla společnost schopna vytvořit bezproblémový omnichannel nákupní zážitek. Benetton používá toto řešení po celém světě ke 
                                
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40