Page 33 - Demo
P. 33


                                    33OBCHODVitalitou ke spokojenostiwww.vitalnisenior.cz je web nejen pro seniorySenior není ten starý, ale ten zkušený…Posláním portálu vitalnisenior.cz je soustředit na jednom místě informace a nabídku služeb a produktů procílovou skupinu 55+. Vizí webové stránky je refl ektovat zájmy a životní styl této cílové skupiny.Portál www.vitalnisenior.cz je nejefektivnější cesta, jak nabídnout informace, produkty a služby určené prouspokojování potřeb této rostoucí cílové skupiny lidí.Více informací najdetena www.vitalnisenior.cz.Vitalnisenior.cz přináší informace z následujících oblastí:• Peníze• Bydlení• Zdraví• Výživa• Cestování• Služby• Nákupy• ZábavaKontakt: Press21 s.r.o., Holečkova 103/31, 150 00 Praha 5-Smíchov, tel.: +420 720 704 199, www.press21.cz, e-mail: info@vitalnisenior.cz Kde hledáte inspiraci a co je nejdůležitější při vymýšlení nových produktů a receptur?Každý výrobek, který u nás vzniká, má vždycky jiný příběh. Občas některé vyjdou na první pokus, jiné opakovaně předěláváme, než vyjdou podle představ. Receptury čerpáme ze zkušeností, knih nebo sociálních sítí, dnešní doba tomu velice nahrává, takže se stačí rozhlédnout kolem sebe a přijde nápad. A pak už je to jen o nás, co nám chutná a co se nám líbí. Nejdůležitější je však myslet na to, zda daný zákusek bude chutnat i našim hostům a budou jej kupovat. Zdůrazňujete, že při řemeslné výrobě pracujete s nejkvalitnějšími surovinami. Podle jakých kritérií si vybíráte dodavatele?Vstupní suroviny nakupujeme u velkoobchodů i malých fi rem. Hlavní je pro nás kvalita a cena, tento poměr považuji za skutečně důležitý. V první řadě najdeme kvalitní surovinu, která nám vyhovuje a se kterou chceme pracovat, následně si vše seřadíme podle cen a dostupnosti a na základě toho určíme dodavatele.  Co považujete za největší úspěch podniku za ty necelé tři roky existence?Za největší úspěch považuji fakt, že jsme vybudovali značku, která má silné jméno nejen v jižních Čechách, ale tato hranice stále posouvá. Jsme celoročním provozem v sezónní destinaci, kam se lidé vrací a kolikrát si udělají cestu vysloveně kvůli našim zákuskům, což nás velice těší. Prozradíte, jaké novinky chystáte pro letní sezonu? A je možné říci, co je u vás momentálně hitem?Nachystali jsme kalendář plný eventů. Několikrát do měsíce budeme v cukrárně dělat akce zaměřené na určité druhy zákusků (větrníkový týden, borůvkobraní apod.) Probíhat budou i akce zaměřené podle svátků (Den dětí, Halloween). A obrovským hitem je u nás již dlouhodobě poctivý větrník nebo koňaková špička. Velmi populární jsou i zmrzliny, které prodáváme celoročně, nebo denně čerstvé koláče. Obchody dnes musí poskytovat, kromě špičkových výrobků a služeb, také něco navíc, lidé slyší na nejrůznější „bonusy...“Pořád věřím, že hlavní důvodem je právě kvalita a služby. Snažíme se tyto aspekty posouvat komplexně nahoru. Například ke kvalitnímu zákusku musí být špičková káva. Pokud chce člověk obojí, většinou to chce na jednom místě a o to se především snažíme. Jako největší bonus vidím naši otevřenou výrobu. Myslím, že zákazník má vidět, jak se co dělá a z čeho a že ve výrobě jsou lidé, které práce baví a dokážou velké věci. To vše beru jako naši největší přidanou hodnotu. Jaké trendy sledujete aktuálně na trhu v segmentu dezertů a zmrzlin?Samozřejmě zejména čerstvost, sezónnost a nové způsoby přípravy, vše je mnohem víc propracované. U zákusků jde o chuť a vzhled, ale i třeba o to, jak efektivně připravit 100 kusů v malém počtu lidí. Takže sledujeme i různé moderní postupy, jak dělat věci jednoduše, ale zároveň krásně.  Který dezert z vaší nabídky vám osobně chutná nejvíce a proč? Přiznávám, že mám víc favoritů, ale dlouhodobě vede koňaková špička, která je plná domácího koňaku a hořkého krému ve skvělé čokoládě. Každý den si však dávám k snídani kávu a čerstvý koláč, to je taková moje slabost. A po obědě kopeček zmrzliny, nejčastěji pistáciové.Simona Procházková
                                
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37