Page 37 - Demo
P. 37
37VYBAVENÍ, TECHNIKA, DESIGNsjednocení prodejních kanálů, optimalizaci zásob a personalizaci interakce se značkou. Edeka SüdwestEdeka Südwest vyvinula ekosystém obchodů, který pokrývá různé vícekanálové aktivity elektronického obchodování pro nezávislé maloobchodníky. Systém zahrnuje Click & Collect, doručování koncovým spotřebitelům, obchody 24/7 a drive-in. Cílem je zajistit fl exibilitu a efektivitu napříč různými modely elektronického obchodování pro Edeka obchodníky. MarkantMarkant spustil evropskou platformu, která slouží jako centrální kontaktní bod pro sdružování a řízení každodenních výzev dodavatelů, průmyslu, poskytovatelů služeb a maloobchodníků v celém hodnotovém řetězci. Je otevřená pro průmysl, obchod a poskytovatele služeb a nabízí jednotné uživatelské rozhraní, které podporuje efektivitu a digitalizaci.KATEGORIE: NEJLEPŠÍ APLIKACE PRO AI A ROBOTIKUToto ocenění patří maloobchodním společnostem, které dokázaly zjednodušit, zautomatizovat nebo zrychlit maloobchodní procesy pomocí AI a robotických aplikací. Colruyt Obchod Colruyt v Halle zavedl pokladní systém, který využívá AI k automatickému skenování produktů. Systém má zvýšit efektivitu až o pětinu. dm drogerie & dm Tech Autonomní roboti pro skenování regálů využívají pokročilé kamery a senzory a také klasické algoritmy a algoritmy pro zpracování obrazu založené na AI k vytvoření komplexních digitálních dvojčat obchodů dm. Automatická detekce nedostatků zásob zlepšuje zákaznickou zkušenost díky lepší dostupnosti produktů a snižuje potřebu ručních kontrol zásob. Kaufl andKaufl and zavedl systém automatického vychystávání objednávek (AKA), který RETAILOVÝ OSCAR MÍŘÍ DO PRAHYKromě obdivovaných památek, uznávané architektury a designu má Česká republika i nejkrásnější prodejnu s domácími potřebami na světě. Skvělým úspěchem se může pyšnit česká společnost s prémiovým kuchyňským vybavením Potten & Pannen – Staněk, která v americkém Chicagu získala cenu ve světové soutěži Global Innovation Awards (GIA). Mezinárodní porotu zaujala prodejnou Atelier Potten & Pannen – Staněk, jež se nachází v budově pětihvězdičkového hotelu Andaz Prague. Její vítězství je o to hodnotnější, neboť uspěla v ostré konkurenci těch nejlepších prodejen ze 70 zemí.Být zařazen do této globální soutěže, která je právem nazývána retailový Oscar, přitom není vůbec snadné a seznam kritérií, která vybrané prodejny musí splňovat, je opravdu dlouhý. Na příklad se hodnotí poslání fi rmy, vize a strategie, design, uspořádání či půdorys prodejny. Porota dbá také na vizuální merchandising, displeje, výlohy či celkový přístup k marketingu. V neposlední řadě je klíčový i zákaznický servis včetně školení personálu nebo inovativní přístup prodejny v oblasti udržitelnosti a zelených technologií či online nákupu.Maloobchodní prodejci potřeb do domácnosti navíc musí působit na trhu nejméně dva roky. V národních kolech se vybere více než 30 fi nalistů ze šesti kontinentů. Z nich vzejde pět hlavních vítězů. V letošním roce zcela dominovala Evropa. Vedle společnosti Potten & Pannen – Staněk, která zvítězila za region Eastern Europe, se umístily také Maison Empereur (Francie), Kustermann (Německo), Kookx (Nizozemsko) a Divertimenti (Velká Británie). Cenu GIA si česká fi rma zaměřená na prémiové nádobí navíc neodnesla poprvé. V roce 2017 ji obdržela za svou prodejnu ve Vodičkově ulici. Zde porotci ocenili mimo jiné propojení prodejního místa se školou vaření Gourmet Academy.Global Innovation Awards (GIA) oceňuje výjimečné výsledky, obchodní inovace a kreativní merchandising v maloobchodním prodeji domácích potřeb. Soutěž organizuje od roku 2000 Mezinárodní asociace pro domácí potřeby (IHA). ekFoto: Potten & Pannen – Staněkpřipravuje (polo)automatické procesy. Kromě toho se systém – při přemisťování krabic tahem a tlačením místo zvedáním – zaměřuje na snížení pracovní zátěže zaměstnanců, zajištění rychlé dostupnosti pro zákazníky, jakož i spolehlivost a škálovatelnost nebo fl exibilitu při zpracování opakovaně použitelných obalů.