Page 14 - Demo
P. 14
14TÉMAJARNÍ SHOP-IN-SHOPY PRO BRANDY COCA-COLA HBC OD DAGOPro značku Coca-Cola HBC vytvořilo DAGO během jarního období barevné, zábavné a inovativní vystavení, ať už pro komunikaci limitovaného produktu, nebo novinky.LIMITOVANÁ EDICE COCA-COLA S UNIKÁTNÍM DESIGNEMNepřehlédnutelnému vystavení pro limitovanou edici Coca-Cola K-Wave Zero Sugar dominovala nevšední kombinace fi alové a stříbrné barvy v permanentních i nepermanentních materiálech. Hlavním atraktivním prvkem se stal holofan, vrtulový displej s holografi ckou projekcí, který nabízí trojrozměrné obrazy. Nechyběla ani chladnička naplněna nápojem, který v rámci konceptu Coca-Cola Creations oslavuje fanoušky subkultury K-Popu s kořeny v Jižní Koreji.PODPORA DLOUHODOBÉ KAMPANĚ COKE MEALV kampani Coke & Meal použilo DAGO v rámci shop-in-shopů permanentní laminové stojany, promující spojení produktů Coca-Cola, ale také Fanta nebo Sprite s jídlem. Celopaletová verze byla obohacena o LCD obrazovky, které zákazníka navedly na správný výběr nápoje a ideální množství. Menší vystavení mají místo obrazovek kolo, které napoví, jaký produkt koupit.LAUNCH PRO FANTA ZERO CUKRU! Pro Coca-Cola HBC realizovalo DAGO do třetice launch novinky Fanta Zero cukru. Pro novou verzi limonády připravilo hravý a barevný shop-in-shop. Výrazným prvkem byl opět holofan, vrtulový displej s 3D projekcí o produktu. Permanentní vystavení lákalo zákazníky i svou typickou oranžovou barvou, stromky s pomeranči, podsvícením lahví a samolepkou na podlaze.Moderní technologie hrají klíčovou roli v komunikaci se zákazníkem v prodejně a mohou výrazně zlepšit zákaznický zážitek. Jako formu komunikace se zákazníkem můžeme vnímat různé technologie, které prodejna používá. Například elektronické etikety, váhy s informačními displeji, ale i prostor pokladny. JAKÉ TECHNOLOGIE POMÁHAJÍ KOMUNIKOVAT SE ZÁKAZNÍKEM?Digitální informační kiosky umožňují zákazníkům vyhledávat informace o produktech, zkontrolovat dostupnost nebo najít pokyny k umístění zboží. Mohou zahrnovat videa, recenze a doporučení produktů.Mobilní aplikace poskytují informace, doporučení a podporu na mobilních zařízeních zákazníků. Umožňují personalizované nabídky na základě nákupní historie zákazníka.Tablety a mobilní zařízení pro zaměstnance pomáhají prodavačům získat pro zákazníka informace o produktech, kontrolovat skladové zásoby nebo zpracovávat objednávky.Zákazníci mohou virtuálně vyzkoušet produkty, například oblečení nebo nábytek.IoT zařízení a senzory monitorují zásoby a informují personál o potřebě doplnění zboží.Snadnou komunikaci se zákazníkem i s kolegy v prodejně i jejím zázemí umožňují náhlavní sady. Integrace těchto a dalších technologií může výrazně zlepšit efektivitu prodejního týmu a zvýšit spokojenost zákazníků.UMĚLÁ INTELIGENCE MÁ ŠIROKÉ VYUŽITÍUmělá inteligence (AI) může významně zlepšit zákaznickou zkušenost, efektivitu ZÁKAZNÍK OCENÍ TECHNOLOGIE I OCHUTNÁVKYKOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM V PRODEJNĚ JE ZÁSADNÍ PRO VYTVOŘENÍ POZITIVNÍHO ZÁŽITKU A PRO ÚSPĚŠNÝ PRODEJ.Každý zákazník je jedinečný, a proto je důležité přizpůsobit svůj přístup jeho specifi ckým potřebám a situaci. Tímto způsobem nejen zvýšíte šanci na úspěšný prodej, ale také přispějete k budování dlouhodobých vztahů se zákazníky.