Page 15 - Demo
P. 15


                                    TÉMAoperací a personalizaci služeb. AI analyzuje nákupní historii a chování zákazníků, aby jim mohla nabídnout personalizované doporučení produktů.Chatboti a virtuální asistenti poskytují v režimu 24/7 odpovědi na běžné dotazy a asistenci při nákupu na webu prodejny nebo přes mobilní aplikaci.AI analyzuje prodejní data a předpovídá budoucí poptávku, což pomáhá optimalizovat skladové zásoby a minimalizovat nedostatek zboží. Systémy mohou automaticky objednávat zboží na základě predikcí prodeje.AI může měnit ceny v reálném čase na základě poptávky, konkurence, sezónnosti a dalších faktorů, aby maximalizovala zisky. Analyzuje data a vytváří segmenty zákazníků na základě jejich chování a preferencí, což umožňuje cílenější marketing. Identifi kuje zákazníky s vysokou pravděpodobností nákupu, nebo naopak s rizikem odchodu ke konkurenci.Analyzuje videozáznamy z bezpečnostních kamer a rozpoznává podezřelé chování, čímž pomáhá předcházet krádežím. Může analyzovat pohyb zákazníků po prodejně a optimalizovat rozložení produktů a marketingových materiálů nebo třeba provádět automatické úpravy osvětlení a teploty na základě počtu zákazníků a jejich pohybu.Implementace těchto AI technologií může výrazně zlepšit zákaznický zážitek, zvýšit efektivitu operací a přinést konkurenční výhodu.INTELIGENTNÍ VÁHY NA OVOCE A ZELENINUInteligentní váhy na ovoce a zeleninu představují moderní technologii, která může výrazně zjednodušit a zefektivnit procesy v maloobchodě. Tyto váhy využívají umělou inteligenci (AI) a další pokročilé technologie k automatizaci vážení a účtování produktů. Pomocí kamer a AI algoritmů mohou váhy automaticky rozpoznat druh ovoce nebo zeleniny podle vzhledu. Váhy se neustále učí a zlepšují svou přesnost tím, že se přizpůsobují novým datům a aktualizují své modely.Inteligentní váhy mohou být propojeny s pokladními systémy, což umožňuje automatické účtování hmotnosti a ceny produktů. Záznam a analýza prodeje jednotlivých produktů pomáhá při řízení zásob a plánování. Analýza dat o nákupním chování zákazníků slouží při optimalizaci sortimentu a marketingových kampaní.Implementace inteligentních vah na ovoce a zeleninu může přinést mnohé výhody jak pro prodejce, tak pro zákazníky.… A NEMĚLA BY CHYBĚT REKLAMAPodle průzkumu Češi a reklama 2024 již mnoho let zůstává potenciálním prostorem pro reklamu místo prodeje, kde je reklama – především ochutnávky a prezentace – přijímána nejpozitivněji. Čtvrtina populace by jich dokonce „přivítala více“. Dále pak 39 % uvádí, že „lidé se při nákupu řídí propagačními materiály v místě prodeje“. Zákazníci by uvítali nejčastěji ochutnávky a prezentace. Nejčastěji jako přiměřené vnímají zákazníci množství televizních obrazovek v obchodech, propagační rozhlas v obchodech, propagační stojany a palety, upoutávky v regálech a na pultech nebo ochutnávky a prezentace.Osvědčeným způsobem na místě prodeje je POS, které dnes v sobě dokáže propojit klasickou prezentaci s moderními technologiemi. Eva Klánová
                                
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19