Page 8 - Demo
P. 8
8AKTUALITYPikito nabízí e-shopům kompletní servis kamenné prodejny včetně vyškoleného personálu bez jakékoliv vstupní investice. Internetové obchody tak mohou mít svou vlastní prodejnu do dvou týdnů, která slouží zároveň jako výdejna zásilek, prostor k vyzkoušení produktu či vrácení. Pikito představuje fi nančně dostupnou cestu k vybudování multi-channel značky, a to nejen v České republice. Úspěch sdílených prodejen jde ruku v ruce s náročností procesu otevření vlastního retailu. Po zdolání fi nančních a legislativních výzev je výsledek nadále nejistý. KOŠÍK.CZNA SLOVENSKU ODSTARTOVAL BRATISLAVOU A ZVOLENEMPraha/ek – Online supermarket Košík.cz vstupuje na třetí evropský trh. Jeho služby mohou nově využívat zákazníci v Bratislavě a Zvolenu. Další slovenská města budou následovat ještě do konce roku. Bodovat chce nejvýhodnějšími velkými nákupy s dopravou vždy zdarma, kvalitou masa, rybami doručenými 48 hodin od výlovu, ale také osvědčenými množstevními slevami Multikup.I na Slovensku se Košík spolehne na partnery, kteří stojí za kvalitou jeho služeb v Česku. Rychlé doručení až na práh domu nebo bytu zajistí kurýři DODO, kteří do města i okolí vyjedou s nepřehlédnutelnými fi alovými dodávkami. V případě sortimentu bude Košík spolupracovat se svým strategickým partnerem v podobě společnosti Metro. Šíři sortimentu postaví na celé řadě oblíbených privátních značek, ale také čerstvém mase. Výjimečná bude i nabídka čerstvých nemražených ryb, které Košík slovenským zákazníkům dokáže dovézt již 48 hodin od výlovu. A také na Slovensku bude Košík využívat logistické zázemí přímo na ploše velkoprodejen.HP TRONIC A NAYSPOJENÍ SCHVÁLENOZlín/ek – Po schválení spojení zlínské skupiny HP Tronic a Nay českým Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) v březnu nyní obdržely obě společnosti zelenou k vytvoření společného holdingu i od slovenského Protimonopolného úradu (PMÚ). Povolení od těchto soutěžních úřadů bylo nezbytnou podmínkou pro realizaci plánovaného záměru. Tímto spojením vznikne na českém a slovenském trhu nová entita s velkým inovačním potenciálem.Integrace skupin HP Tronic a Nay – provozovatelů značek jako Datart, ETA, Electro World a Nay – je odpovědí na dynamiku současného trhu, který čelí rostoucí síle online prodejců a globálních tržišť. Skupiny HP Tronic a Nay jsou předními multikanálovými maloobchodníky v oblasti spotřební elektroniky s více než 25letou historií v České republice a na Slovensku. Nově vznikající uskupení Nay-Datart přinese nové příležitosti pro obě společnosti. Zároveň nabídne zlepšení hodnot pro zákazníky, zaměstnance a investory. Spojením dojde ke sjednocení prodejen v České republice pod značkou Datart a na Slovensku pod značkou Nay.BILLAKONEC PAPÍROVÝCH CENOVEK V ÚSEKU OVOCE A ZELENINYPraha/ek – Obchodní řetězec Billa přestal na konci května používat ve všech svých prodejnách papírové cenovky v úseku ovoce a zeleniny. Zjednoduší tím svým zákazníkům nákup a ušetří 21 tun papírového odpadu. „Zavedením vážení zboží přímo na pokladně našim zákazníkům usnadňujeme a zrychlujeme jejich nákupy. Současně to znamená významnou ekologickou ochranu. Díky tomuto řešení ročně v odpadu neskončí více než 53 milionů takových samolepek. Celkem je to přes 21 tun odpadu. Kdybychom to přepočítali na archy papíru, pak je to více než 4 miliony papírů A4, na jejichž výrobu by bylo potřeba více než 55 vzrostlých stromů,“ říká Dana Bratánková, vedoucí korporátní komunikace & Public Affairs Billa Česká republika. Foto: BillaFoto: Košík.czFoto: Pikito