Page 10 - Demo
P. 10


                                    10ROZHOVOR V letošním roce získalo Super zoo ocenění Mastercard Obchodník roku v kategorii pro chovatele. Zvítězili jste v soutěži ShopRoku 2023 v kategorii Hobby. Jaké ambice máte v tomto směru pro letošní rok?Již 10 let pravidelně obhajujeme ocenění Superbrands, což nás motivuje neustále držet nastavenou laťku na nejvyšší úrovni a přinášet stále nové podněty, abychom se v konkurenci značek na trhu drželi na nejvyšších stupních. Z toho máme opravdu velkou radost.Dále jsme letos poprvé obdrželi ocenění od společnosti Deloitte Best Managed Companies. Tento program staví na osvědčené globální metodice Deloitte, která hodnotí kvalitu řízení fi rmy a managementu v následujících oblastech: strategické směřování, produktivita a inovace, fi remní kultura, struktura řízení a fi nanční výkonnost. V době, kdy naše skupina prochází transformací, je toto ocenění potvrzením správně nastavené cesty. Češi jsou milovníci zvířat a do svých mazlíčků neváhají investovat. Projevila se na tomto přístupu ekonomická krize? Češi berou své mazlíčky jako členy rodiny a tak k nim i přistupují. Chtějí jim dopřát to nejlepší a na svých nákupech a na kvalitě nešetří. V Super zoo jsme nezaznamenali, že by měla ekonomická krize dopad na segment chovatelství. Podle dat jsou naše tržby meziročně o 13,6 % vyšší.Pozorujeme, že se čím dál více stávají oblíbenější holistická krmiva, která jsou komplexní a neobsahují obiloviny. V reakci na tento trend jsme v loňském roce uvedli naši značku ultraprémiového krmiva Elbeville, které se vyrábí z lokálních surovin.  Český trh je trhem akčních prodejů a promocí. Na jaké nabídky zákazník nejlépe reaguje v sortimentu pet food?Naši věrní zákazníci jsou členy klubu family, ve kterém najdou výhodné nabídky. Tento věrnostní program je propojen také s mobilní aplikací Super zoo, se kterou zákazníci mnohdy ušetří ještě více díky speciálním slevovým kódům. Zákazníkům taktéž každý měsíc přinášíme zajímavé akční nabídky v podobě slev a dárků ve všech kategoriích. Nejoblíbenější jsou však plošné slevy na celý nákup, které nabízíme v rámci slevových týdnů Super week minimálně jednou za kvartál. Největší poptávka je samozřejmě po krmivech, pamlscích a stelivech pro kočky.  Trendem i v oblasti pet food jsou privátní značky. Kolik privátních značek má ve svém portfoliu Super zoo?Jedním z hlavních pilířů Super zoo je široká nabídka sortimentu a portfolio kvalitních produktů vlastních značek. Během let v tomto segmentu a naslouchání trhu se naše nabídka privátních značek značně rozrostla. Patří mezi ně značky krmiva Ontario, Prospera Plus, Rasco Premium, Nature Land a nejnovější značka ultraprémiového holistického krmiva Elbeville. V portfoliu vlastních značek myslíme ale i na hračky, doFoto: Plaček Groupplňky a příslušenství pro chovatele, které ZÁKAZNÍK PRODEJEN PET FOOD JE ČÍM DÁL NÁROČNĚJŠÍ„MAJITELÉ STÁLE VÍCE DBAJÍ NA VYVÁŽENOU STRAVU SVÝCH MAZLÍČKŮ. VE VÝBĚRU KRMIV SE ODRÁŽÍ SNAHA O UDRŽITELNOST,“ ŘÍKÁ LUBOŠ REJCHRT, JEDNATEL A COO PLAČEK GROUP.Společnost Plaček Group provozuje v současné době v Česku 193 prodejen Super zoo. V rámci holdingu Plaček Group se blíží k číslu 400, kdy se jedná o celkový počet prodejen Super zoo v ČR a na Slovensku, Dino zoo v Lotyšku a Kakadu zoo v Polsku.
                                
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14