Page 25 - Demo
P. 25


                                    25OBCHODČESKÝ LÍDR V OUTSOURCINGU SLUŽEB NAUT GROUP EXPANDUJE NA DALŠÍ TRHY EVROPYPřed 20 lety začínala NAUT GROUP ve čtyřech lidech, nyní má 600 zaměstnanců, a kromě České republiky působí na Slovensku, v Maďarsku a plánuje expandovat do Bulharska, Rumunska a další evropské trhy. Přední česká outsourcingová společnost ale nepomáhá fi rmám jen zefektivňovat náklady v oblasti obsluhy moderního a tradičního trhu v podobě outsourcingu obchodních zástupců, sběru dat, POSM managementu a doplňování zboží, ale poskytuje komplexní řešení na míru v celé oblasti DTC, tj. e-commerce, skladování a fulfi llmentu.Naut Group své obchodní aktivity staví na třech pilířích, a to na komplexním e-commerce řešení, logistice a skladování a službách v retailu. Disponuje skladovými prostory o výměře 18 000 m2, zpracuje ročně půl milionu zásilek a 1,5 milionu reportů, zprostředkuje 2 000 transakcí za hodinu a do roku 2025 chce být uhlíkově neutrální. „Vyrostli jsme takzvaně odspodu z terénu a potřeb trhu v místě prodeje. Postupem času jsme objevovali nové oblasti a reagovali na poptávku trhu. Dvacet let se věnujeme oblasti retailu a outsourcingu, více jak deset let skladování, logistice a fulfi llmentu. V posledních pěti letech je obrovským trendem tzv. DTC v oblasti e-commerce, což je outsourcing celého e-commerce řešení. Právě schopnost vidět potenciál a trend nás defi nuje. Procesně nejde o jednoduchou cestu, ale doslova personifi kované řešení s nutností ohnout proces nebo metodiku služby,“ přiblížil činnost společnosti Petr Nejedlý (CEO NAUT GROUP s.r.o.) s tím, že kromě České republiky a Slovenska se NAUT GROUP díky aktivitám v elektronickém obchodování rozšířila také do Maďarska a co nejdříve plánuje vstup na další trhy, jako je Bulharsko nebo Rumunsko. www.naut-group.comtel: +420 770 131 645email: info@naut-group.comstr. 26k přímé konzumaci. Stále populárnější jsou i bio produkty, veganské pomazánky a smoothie. Zároveň se snažíme o co nejširší nabídku sezónních produktů z lokálních zdrojů. Díky spolupráci s lokálními dodavateli se produkty k zákazníkům dostanou v co nejkratším čase a zachovají si tak svou čerstvost,“ uzavírá Eliška Froschová Stehlíková.OBLÍBENÉ JSOU VÝROBKY Z VLASTNÍCH PEKÁREN Ve formátech prodejen společnosti Tesco zabírají čerstvé potraviny zhruba třetinu prodejní plochy. „Zákazníci projevují největší zájem o mléčné produkty, ovoce, zeleninu a pečivo. Zvláště oblíbené jsou slané i sladké výrobky z našich vlastních pekáren, připravované řemeslně několikrát denně podle unikátních receptur. Největší nárůst zájmu ze strany zákazníků vidíme u ovoce, zeleniny, mléčných výrobků a masa. Trendem je také rostoucí poptávka po speciálních výživách, jako jsou bezlepkové, veganské, bezlaktózové nebo bio potraviny,“ uvádí Iva Pavlousková, mluvčí společnosti Tesco.Zákazníci mají stále zájem i o pultový prodej. V oblasti obalů klade Tesco důraz na recyklovatelnost a snižování dopadu na planetu, což se týká jak vlastních výrobků, tak produktů dodavatelů.Sezónnost hraje klíčovou roli zejména u ovoce, bobulovin, melounů, peckovin, dýní, citrusů a exotického ovoce. Počasí ovlivňuje prodeje zmrzlin a výrobků na grilování. Vánoce a Velikonoce ovlivňují nákupy, zejména v oblasti lahůdek.ČERSTVÉ POTRAVINY V NABÍDCE PŘEVAŽUJÍJak uvádí Miloš Škrdlík, jednatel Maloobchodní sítě Brněnka, nabídka čerstvých potravin zabírá v této prodejní síti plochu přibližně 75 %. V posledních letech se zvýšila o zhruba 50 %. Zájem zákazníků o čerstvý sortiment stále roste, nejvíce v oblasti pečiva a mléčných výrobků. Pokles zaznamenávají naopak u masa a uzenin. Více se začínají V úseku pečiva zákazníka osloví i vůně.Foto: Shutterstock.com / wavebreakmedia
                                
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29