Page 59 - Demo
P. 59


                                    59CSR & UDRŽITELNOSTPRO DOBROU VĚCPENNY PRVNÍ POMOC: OSVĚTOVÁ KAMPAŇ PRO VEŘEJNOSTSpolečnost Penny, která v loňském roce poskytla kurz první pomoci svým zaměstnancům, navazuje osvětovou kampaní „Penny První pomoc“, která má za cíl zvýšit povědomí o důležitosti základů první pomoci u široké veřejnosti. V rámci svých aktivit nabízí do konce září možnost absolvovat bezplatný kurz. „V Penny chceme být pro naše zaměstnance i zákazníky dobrým sousedem, záleží nám na nich. Právě našim zaměstnancům jsme umožnili již v loňském roce absolvovat zdarma kurz první pomoci a nyní jsme se rozhodli zprostředkovat ho bezplatně také široké veřejnosti. Nikdy nevíte, kdy budete potřebovat pomoci svému partnerovi, partnerce, dítěti, rodičům anebo přátelům. Penny První pomoc je projekt, který je pro nás všechny v Penny skutečně srdeční záležitostí,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny.Penny pro osvětovou kampaň opětovně spojilo síly s autorem online kurzu a záchranářem Markem Dvořákem, jehož online kurz první pomoci mohli absolvovat v loňském roce zaměstnanci na všech pobočkách. Společnost Penny již eviduje minimálně tři případy, kdy zaměstnanci byli díky tomuto kurzu schopni efektivně poskytnout první pomoc nebo resuscitovat zákazníka přímo na prodejnách.DĚTI SI DÍKY NADAČNÍMU FONDU ALBERT UŽILY LÉTO PLNÉ ZÁŽITKŮ Nadační fond Albert proto i letos pomohl více než stovce dětí z dětských domovů k tomu, aby si užily aktivní prázdniny. Projekty Nadačního fondu Albert jsou zaměřené především na vzdělávání a přípravu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí na profesní život. Stejně tak fond podporuje jejich zájmové aktivity, například pomáhá fi nancovat pořízení sportovního náčiní či hudebních nástrojů, návštěvy kulturních akcí nebo právě účast dětí na letních táborech.K plnohodnotnému dětství patří také některé zážitky a zkušenosti spojené s trávením času v přírodě nebo sportováním. „Na vyžití tohoto druhu však dětské domovy často nemají prostředky, proto se zhruba 40 procent námi přijatých žádostí o granty týká právě volnočasových aktivit,“ vysvětluje Kristýna Bernatová z Nadačního fondu Albert.KAUFLAND ZAVÁDÍ SPECIÁLNÍ STOJANY PRO ZLEVNĚNÉ OVOCE A ZELENINUV souvislosti s pokračováním edukační kampaně Nekrm koš! vybaví obchodní řetězec Kaufl and své prodejny novými specializovanými stojany pro zlevněné zboží z úseku ovoce a zeleniny. Takzvané slevové displeje budou postupně instalovány do všech prodejen. Budou sloužit k prezentaci zlevněného zboží z úseku ovoce a zeleniny. V prvotní fázi projektu najdou zákazníci na těchto stojanech originálně balené zboží od dodavatelů společnosti Kaufl and. Výše slevy a fi -nální cena produktu pak budou uvedeny na speciální slevové etiketě umístěné na balení. Kaufl and zavedl do svých prodejen již celou řadu opatření, která pomáhají uchovávat potraviny déle čerstvé a přispívají tak ke snížení množství organického odpadu vzniklého přímo na prodejnách. V tomto ohledu hraje důležitou roli například moderní vzduchotechnika, která udržuje příznivou teplotu v úseku ovoce a zeleniny, či moderní poolingový systém. V rámci něj zůstává ovoce a zelenina po celou dobu logistického procesu (od distributora až po umístění v prodejně) ve stejné ESP bedýnce, což zabraňuje procesu zkázy a zároveň pomáhá společnosti Kaufl and významně snižovat používání jednorázových kartonů. Dlouhodobě také spolupracuje s Českou federací potravinových bank a s lokálními mysliveckými spolky nebo zoologickými zahradami.Foto: Penny Foto: Kaufl and
                                
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63