Page 36 - Demo
P. 36


                                    36SORTIMENTV HLAVNÍ ROLI PROTEINY A OVES„Aktuálně se významně rozrůstá segment Plant-Based výrobků, například rostlinné alternativy mléčných výrobků, alternativy masa, uzenin nebo pečiva. Dlouhodobým trendem je přidávání proteinů do pečiva, mléčných nebo cereálních výrobků pro navýšení obsahu bílkovin. Velkou změnu vnímám u tradičních výrobců mlékárenského řetězce, kteří do svého portfolia stále více zařazují jejich již tradiční výrobek, ale ve veganské verzi. Zákazník tak dnes sežene například i etablované značky zmrzlin či mléčných dezertů v jejich veganské variantě,“ popisuje Barbora Bortlová, marketingová ředitelka společnosti Semix Pluso.V segmentu alternativ mléčných produktů má Semix Pluso v portfoliu fermentovaný nemléčný výrobek Ovsánek, oblíbené jsou též bezlepkové Pětizrnné chlebíčky z klíčených zrn s vysokým obsahem vlákniny a bílkovin. „V loňském roce jsme v segmentu Plant--Based uvedli další produkt z rostlinné řady PRO Planetu, a to Vegan Prejt, který překvapí identickou chutí, kterou se nám podařilo docílit kombinací hrachové bílkoviny, mouky z naklíčených fazolí mungo a cizrny a mixu koření. Z novinek mohu jmenovat Luštěninové tyčinky naslano, které jsou zdrojem bílkovin a vlákniny, jsou bez lepku a veganské. Brzy chystáme další novinku, a to Ovsánek Drink Malina, celozrnný fermentovaný nápoj z mouky klíčeného ovsa, který osvěží, zasytí a dodá probiotika. Je to produkt bez laktózy a lepku,“ prozradila Barbora Bortlová.KOMPLETNÍ MENU BEZ LEPKU„Nabízíme produkty lidem s rozmanitými výživovými omezeními, přičemž se speciálně věnujeme produkci bezlepkových potravin. V této kategorii máme stabilní nabídku, ale zároveň přinášíme na trh inovace a novinky. Spotřebitelé začínají stále více vyhledávat potraviny, které dokáží pokrýt několik specifi ckých potřeb najednou. Mnohé naše produkty to již ČEŠI OBJEVILI KOUZLO FUNKČNÍCH VOD S VITAMÍNY A MINERÁLYČím dál více českých spotřebitelů si jako nepostradatelnou součást aktivního životního stylu oblíbilo funkční vody obohacené o různé vitamíny a minerály. Na jejich poptávku samozřejmě reagují obchodníci. „Vidíme, že mezi zákazníky rychle roste zájem o zdravější možnosti doplnění pitného režimu, zejména při sportu, relaxaci, pro doplnění energie během náročného dne nebo jen tak pro zábavu. Proto jsme naši nabídku funkčních vod rozšířili o dalších 45 produktů. V současné době mohou zákazníci u nás vybírat z téměř 70 vod jak v láhvích, tak i plechovkách. Tyto vody dodají tělu správnou dávku hydratace a zároveň vyvážený poměr vitaminů a minerálů. Některé jsou ideální na podporu sportovního výkonu nebo pro doplnění energie a revitalizaci po něm, jiné se hodí na zklidnění těla i mysli během relaxace,“ uvedl Pavol Halász, produktový ředitel Tesco pro Českou republiku. V prodejnách Tesco zákazníci nově naleznou například další vody značek DrWitt, Tiger ISO, Nutrend, Magnesia Plus, OSHEE, Kubík, Powerade, Korunní, Swiss Lab a Coca-Cola. Rychle rostoucí obliby funkčních vod si všímají i sami dodavatelé, kteří postupně představují další a další novinky.Značka Garden Gourmet mění svoji vizuální identitu i design obalů. Chce tak podpořit kategorii rostlinných alternativ a inspirovat spotřebitele širokým portfoliem. To se letos rozrostlo o dvě zeleninové novinky. Foto: Nestlé
                                
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40