Page 29 - Demo
P. 29


                                    29VARYÁDA OTEVŘE MULTIKINO A PŘIVÍTÁ NOVÉ ZNAČKY „Nejdůležitější aspekt pro úspěch představuje kvalitní mix nájemců a služeb,“ říká Martin Malý, ředitel marketingu a komunikace EPG Group, která je majitelem obchodního centra Varyáda.Dostavba a rekonstrukce Varyády přinese do Karlovarského kraje první multikino, které v regionu s tradicí fi lmového festivalu chybí. Již na konci září se zákazníci dočkají zbrusu nového hypermarketu Albert, a ještě před Vánoci se otevře jídelní zóna. Varyáda do regionu přivede také nové značky.  Transformace Varyády je rozdělena do několika fází. Jak probíhají a na jak dlouho jsou plánovány?Dostavba nákupního centra Varyáda se skládá ze třech velkých celků. Jednak se jedná o dostavbu severní části (zadního traktu objektu), která je nyní již po stránce hrubých stavebních prací dokončena. V současné době se pracuje na vnitřních prostorách budoucího hypermarketu Albert, foodcourtu a dalších obchodních jednotkách.Druhou fází, která by měla být dokončena a otevřena příští léto, je dostavba jižní části v místě stávajícího parkoviště, kde vznikne první multikino v regionu, další obchodní jednotky a nová vstupní pasáž do budoucí Varyády. Třetí etapa, na první čtyři měsíce roku 2025, zahrnuje modernizaci existující části centra, na které se budou podílet rovněž stávající nájemci. Některé značky zůstanou dispozičně na stejném místě, ale projdou renovací interiérových prvků. Jiné jednotky se přemístí do nově vzniklých či upravených prostor. Proměnou projde i stávající dlažba, osvětlení či relaxační zóny. Jaké jsou dnes základní předpoklady pro to, aby bylo obchodní centrum úspěšné?K našim centrům se snažíme chovat víc jako privátní investor než fondový, proto s velkou pečlivostí vybíráme značky, které chceme do nové Varyády dostat. I díky tomu se nám daří zákazníkům nabídnout vše pod jednou střechou. V dnešní uspěchané době nikdo nechce ztrácet čas objížděním celého města kvůli vyřízení všeho potřebného. Proto se zaměřujeme na komplexní nabídku služeb a obchodů, která odpovídá těmto potřebám moderního zákazníka. Kdo je typickým zákazníkem OC Varyáda?Do našeho centra chodí nejrůznější cílové skupiny, od mladých zákazníků až po seniory. Věříme, že rozšířením centra o multikino se více zaměříme na mladé publikum, a ještě více na rodiny s dětmi. Jak se změnilo nákupní chování zákazníků v posledních letech a jaký má tento trend vliv na fungování obchodních center?Zákazník chodí v dnešní době do centra již za konkrétními nákupy. Vše si totiž doma může večer v klidu na internetu prohlédnout a pak přichází k nám do centra a jde si to vyzkoušet a následně koupit. Od covidu vnímáme, že se zákazníci do retailu vrátili a nezůstali v digitální bublině. V obchodním centru dnes lidé nechtějí jen nakupovat, ale chtějí v něm najít i prostor pro zábavu a také služby. Co v tomto směru Varyáda nabídne?Zákazníci očekávají komplexní zážitek. Ten zahrnuje setkávání s přáteli, relaxaci a využití různorodých služeb. Varyáda na tento trend reaguje vytvořením Varyáda Bistra, které nabídne širokou škálu gastronomických možností – od kaváren přes oblíbené fastfoodové řetězce až po restaurace s českou i mezinárodní kuchyní.Kromě stravování Varyáda poskytne moderní relaxační zóny a řadu služeb jako kadeřnictví, barbershop, čistírnu nebo cestovní kancelář. Atmosféru centra dokreslí pravidelné akce pro zákazníky, mezi nimiž vyniká oblíbený Food Festival pod záštitou primátorky Andrey Pfeffer Ferklové a farmářské trhy s regionálními prodejci. Pro tyto akce bude sloužit prostor před novým hlavním vstupem do centra. Na co jste v nové Varyádě nejvíce pyšní?Myslím, že nejvíce pyšní jsme na to, že přineseme do regionu první šestisálové multikino Premiere Cinemas. Kino oživí dosavadní karlovarskou kulturní scénu a zvýší i celkovou návštěvnost Varyády. Kromě promítání posledních fi lmových novinek bude možné prostory využít i jako kongresové zázemí.www.nova.varyada.czSkloubit požadavky zákazníků s expanzními plány jednotlivých značek a vytvořit tak ideální kombinaci obchodů a služeb v obchodním centru – to se rovná disciplíně sama o sobě.Vizualizace: Varyáda
                                
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33