Page 28 - Demo
P. 28


                                    28Sedmý ročník konference otevřeli svým příspěvkem Jaroslav Malina a Tomáš Preněk ze skupiny Publicis. Oddělení reklamních agentur od mediálního plánování nazvali „možná největší chybou reklamního průmyslu“. „Marketingový budget je především investice, nikoliv výdaj. A integrace kreativy a mediálního plánování je zásadní pro lepší výsledky,“ uvedl Malina. Tomáš Hynčica a Ondřej Veis z NADA Research říkají, že úspěšné reklamy nejčastěji obsahují vtip a nadsázku, příběh ze života s dobrým koncem a pozitivní emoce. Pozitivita funguje jak na ty, kteří tvrdí, že jim reklama v nákupním rozhodování pomáhá, tak i na „popírače“ reklamního vlivu. Vyplývá to z čerstvého výzkumu, který NADA provedla na panelu 20 tis. respondentů. DŮLEŽITÝ JE KONZISTENTNÍ POSTOJDove se svým claimem „Za skutečnou krásu“ letos slaví 20 let. A při té příležitosti se zavázal nepoužívat do svých reklam osoby generované umělou inteligencí. Dlouhodobou misi přiblížila marketingová manažerka Lenka Jonáková. Šéf divize výrobků osobní péče Juraj Bolf pak na konkrétních číslech demonstroval, že se jednotná komunikační linka pozitivně odráží na obchodních výsledcích: na lokálním trhu za posledních 10 let celý Unilever rostl o 4 %, samotný Dove pak za stejné období o 7 %.OBCHODHLAVNĚ JEDNODUŠESebelepší myšlenka je k ničemu, pokud ji nedokážete srozumitelně doručit. Podtitul letošního ročníku Communication Summitu zněl „Hlavně pozitivně“, stejně dobře by tam ale mohlo být „hlavně jednoduše“. To bylo hlavním tématem letošního klíčového řečníka Daniela Stacha, moderátora a novináře vědecké redakce České televize, který svou prezentaci zakončil apelem: „Nikdy se nepřestávejte ptát.“PROČ VĚŘÍME DEZINFORMACÍM?Aktuální byl odpolední workshop s autory nové knihy Proč věříme dezinformacím Štefanem Sarvašem, Tomášem Kolomazníkem a dále specialistou na strategickou komunikaci a majorem v záloze Oldřichem Bružou a odborníkem na technologie a umělou inteligenci Josefem Holým. Připomněli, že díky fungování našeho mozku a množství kognitivních předpojatostí jsme všichni manipulovatelní víc, než si myslíme. A proč v účinném boji (záměrně nepíšeme obraně, protože bránit se vůči dezinformacím znamená, že jsme už o krok pozadu) selháváme. Odpovědí je chybějící strategická komunikace, tedy proaktivní šíření strategických informací, nejlépe na nadstranická celospolečenská témata, která jsou v zájmu obrany demokracie. Její principy ovšem může využít každá fi rma či veřejná instituce pro jakékoliv téma.A jak podotkla advokátka Petra Dolejšová ve svém příspěvku na téma umělé inteligence a autorských práv, v době dezinformací je naprosto klíčové, aby vaše značka byla důvěryhodná.Zdroj: Blue EventsNEPŘESTÁVEJTE SE PTÁT!TO, ŽE JSTE JAKO ZNAČKA ROZPOZNATELNÍ A VAŠE SYMBOLY A KÓDY SI S VÁMI SPOJÍ VĚTŠINA LIDÍ, JE ÚSPĚCH. ALE JEŠTĚ TO NEZNAMENÁ, ŽE UMÍTE VZBUDIT POZITIVNÍ EMOCE.Komunikujte pozitivně, jednoduše, bez greenwashingu a chytře s AI. Takto by se dal obsahově shrnout 7. ročník konference Communication Summit z produkce společnosti Blue Events, který proběhl 5. června v O2 universum. „Hlavně pozitivně“, „hlavně jednoduše“ bylo hlavním tématem letošního klíčového řečníka Daniela Stacha, moderátora a novináře vědecké redakce České televize.Foto: Blue Events
                                
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32