Page 8 - Demo
P. 8


                                    8AKTUALITYCO2. Celá stavba bude probíhat ve standardu BREEAM Excellent a bude využívat recyklace vody, fotovoltaické panely, rekuperace vzduchu apod. V rámci rozšíření centra počítáme s instalací nejmodernějších zařízení a systému řízení, které budou odpovídat požadavkům BREEAM in Use V6 pro certifi kaci Double Outstanding.“ S rozšířením se zákazníci mohou těšit na 20 nových obchodů, které obohatí již existující nabídku a zvýší tak počet obchodů v centru na 213. Významně se rozšíří zejména nabídka v oblasti módních značek, vzniknou i nové fl agshipové formáty těch oblíbených. Místo klasického food courtu vznikne v rozšířeném centru nový koncept. Součástí nové restaurační zóny Dining Plaza bude i dětská hernička pro větší komfort rodin s dětmi, v centru bude celkem 22 rozmanitých restaurací. Významně se zvýší počet těch s obsluhou ke stolu. Centrum Černý Most bylo otevřeno v roce 1997 coby vůbec první nákupní centrum v České republice. Prvním rozšířením prošlo už v roce 2013.COVERISAKVIZICE POLSKÉ SPOLEČNOSTI HADEPOL FLEXOVídeň/ek – Společnost Coveris se dohodla na převzetí společnosti Hadepol Flexo Sp. z o.o., polského výrobce vysoce kvalitních fl exibilních obalů z papíru a fólie. Po nedávných akvizicích obalových závodů v Maďarsku, Polsku a České republice představuje Hadepol Flexo čtvrtou akvizici společnosti Coveris ve střední a východní Evropě.Společnost Hadepol Flexo, která byla založena v roce 1994, provozuje dva výrobní závody v polském Rypinu a specializuje se na obalová řešení z fólie a papíru pro pekárny a supermarkety, především pro domácí trh.Akvizice podléhá schválení regulačními orgány a očekává se, že bude dokončena v polovině druhého čtvrtletí roku 2024.Foto: CoverisPodpis smlouvy mezi společnostmi Coveris a Hadepol Flexo. Zleva Christian Kolarik, CEO Coveris, a Leszek Gumowski, bývalý majitel a výkonný ředitel Hadepol Flexo (předseda představenstva).JAKO V BARU! DAGO VSADILO V SHOP-IN-SHOPU PRO TONIK KINLEY NA KREATIVITUKreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley.DAGO pracovalo s poselstvím kampaně Kinley, která zákazníkům připomíná, že je důležité myslet i na sebe a po náročném pracovním dni se odměnit třeba míchaným drinkem v baru s přáteli. Značka samotná prošla v loňském roce výraznou změnou v podobě nové vizuální identity i chuti, tímto krokem navíc ještě více posílila pozici českého lídra na trhu sycených nápojů pro dospělé. Dále Coca--Cola HBC dosáhla dohody o akvizici Brown-Forman Finland Oy, vlastníka značky Finlandia. Uvedená transakce vytvořila pro společnost Coca-Cola HBC jedinečnou příležitost, aby se stala předním partnerem pro nápoje 24/7.Zmíněné nealkoholické a alkoholické portfolio dalo příležitost prezentovat jejich vhodné propojení pro míchané nápoje i na prodejní ploše. Dominantní interaktivní stojan je hlavním prvkem působivého shop-in-shopu. Elegantní barové zákoutí nabízí vše, co jako host potřebujete – pohodlné barové židličky, stolek s drink menu a také pestrou nabídku alkoholických a nealkoholických nápojů, které spolu velmi dobře fungují. Klíčovým prvkem vystavení je dotykový displej s naprogramovanou webovou microsite. Ta nabízí výběr receptu na těle stojanu, a navíc zákazníka navede na jeho umístění produktu v rámci vystavení. Celkové provedení shop-in-shopu je výsledek náročného projektu, který se může pyšnit zajímavým technologickým řešením, kombinací kvalitních permanentních materiálů a detailním provedením. Rohové LCD obrazovky doplňují celistvost technologického řešení a lákají právě na osvědčené drinky a kombinace. Večerní atmosféru si mohou vychutnat zákazníci hypermarketu Albert Česká republika v Praze, Brně, Plzni, Liberci a Hradci Králové.
                                
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12