Page 6 - Demo
P. 6
6AKTUALITYKOŠÍK.CZKOMPLETNÍ REBRANDING A ZMĚNA POSITIONINGUPraha/ek – Online supermarket Košík.cz si k české i evropské expanzi nadělil kompletní rebranding i změnu positioningu. Na třech trzích se začne nově prezentovat jako místo pro nejvýhodnější a nejpohodlnější velké nákupy a vyzdvihovat svůj program „Multikup“. Už v květnu se v novém představí také v první integrované celostátní kampani. Nejzásadnější změnou je úprava loga a s ním i představení nové korporátní palety. Ta byla vybrána především s ohledem na unikátnost a nezaměnitelnost mezi retailovými obchodníky nejen na českém trhu. Hlavním odstínem se tak stala fi alová, kterou doplní krémová off--white s příměsí vanilky, broskvová, svěží zelená a růžová namíchaná s tónem jahodové. Evolucí prošlo také logo, které se přiblížilo aktuálnímu optimistickému jazyku značky. Stylizovaný košík s pecnem chleba do sebe zakódoval pozitivní emoci v podobě skrytého úsměvu. Rebranding, kterého se zhostil interní marketingový tým s agenturou WMC Grey, byl spuštěn představením faceliftovaného e-shopu. Do nových barev se v průběhu prvního pololetí převléknou kurýři i celý vozový park. „Dlouhá léta jsme nosili stejný kabát jako někteří naši konkurenti. Červenou, žlutou nebo modrou používá opravdu hodně obchodníků. A tak, jako je nyní nezaměnitelná naše nabídka i služba, budeme svou barvou nezaměnitelní také my. Chceme, aby se náš nový fi alový odstín stal nejen v Česku synonymem výhodného, a hlavně pohodlného nakupování ve velkém,“ přibližuje Klára Tanzerová, marketingová ředitelka Košík.cz.Již v novém se Košík ještě do konce tohoto pololetí vydá do 20 nových regionů. Nakupovat na Košík.cz tak získá možnost dalších zhruba 150 tis. domácností v několika krajích Česka. Úplnou novinkou bude rozšíření Košíku do nových zahraničních měst. V Bulharsku vstoupí i do regionů mimo hlavní město a poprvé se jeho služba objeví také na Slovensku. HEUREKASHOPROKU: NEJOBLÍBĚNEJŠÍM E-SHOPEM JE ALZA.CZPraha/ek – Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku, o výhercích rozhodla odborná porota i zákazníci. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. „Soutěž ShopRoku už 15 let v řadě oceňuje e-shopy, které nabízejí zákazníkům nejlepší služby. Za ty roky se některé e-shopy v naší anketě umisťují opakovaně na nejvyšších příčkách, ty by měly sloužit jako inspirace ostatním. Téměř každý rok ale objevíme i méně známý e-shop, který je často úzce specializován na konkrétní zboží, a o to pečlivěji budují svou základnu zákazníků, o kterou poté pečují,“ říká k soutěži ShopRoku David Chmelař, generální ředitel Heureka Group.O vítězi Ceny popularity rozhoduje v hlasování každý internetový uživatel, který může dát svůj hlas až třem e-shopům. Vítězem se stala Alza, která tak po roce vystřídala e-shop Lidlu. V jednotlivých sekcích zvítězil například e-shop s módou a doplňky cityzenwear.cz nebo ruzovyslon.cz s erotickým zbožím. Dalšími výherci v konkrétních kategoriích se stal například prodejce výpočetní a telekomunikačni techniky Mironet nebo obchod s auto-moto zbožím Motora. Výhercem kategorie hobby se stal Spokojený pes. UNIBAIL-RODAMCOWESTFIELDCENTRUM ČERNÝ MOST SE ROZŠIŘUJEPraha/ek – Společnost Unibail-Rodamco--Westfi eld oznámila, že pražské obchodní Centrum Černý Most podstoupí významné rozšíření. Projekt přinese 32 nových obchodů a restaurací a tři nové kinosály. Slavnostní otevření je naplánované na podzim 2025. Práce, které se rozběhnou v dubnu 2024 a které budou probíhat s důrazem na co nejmenší uhlíkovou stopu a využití materiálů od lokálních dodavatelů, přinesou centru nových 9 100 m2 prodejní plochy. Centrum bude po celou dobu prací plně v provozu.Petra Holušová, ředitelka Centra Černý Most vysvětluje: „V souladu s naší fi -remní strategií udržitelnosti Better Places recyklujeme a zpětně využíváme demontované komponenty ze stávajícího centra, například zábradlí a části fasády. Používáme udržitelné stavební materiály, například díky použití nízkouhlíkového cementu typu III ušetříme 340 tun Foto: Košík.czstr. 8