Page 10 - Demo
P. 10


                                    10ROZHOVOR Společnost Kores Europe byla již po desáté oceněna prestižní Czech Superbrands Award pro rok 2024. Co pro fi rmu úspěšná obhajoba ocenění znamená a jaké ambice má v tomto směru do budoucna?Získání ocenění Czech Superbrands Award již po desáté je pro nás velkou poctou a potvrzením našeho dlouhodobého úsilí o kvalitu a inovace. Toto ocenění získávají značky s vynikajícím a speciálním postavením na daném lokálním trhu a my si ho velmi vážíme. Tento úspěch nás motivuje k dalšímu zlepšování našich produktů a služeb, abychom nadále splňovali a překonávali očekávání našich zákazníků. Do budoucna máme ambice pokračovat na své cestě lídra trhu lepicích tyčinek a zároveň se více zaměřit na produktovou řadu výtvarných a psacích potřeb. Kores je mezinárodní fi rma, která má jeden ze svých výrobních závodů i v České republice. Co všechno v Česku vyrábíte?V České republice vyrábíme širokou škálu našich produktů, především všechny druhy lepicích tyčinek, dále zvýrazňovače, permanentní popisovače a popisovače na bílé tabule, vybraná tekutá lepidla a razítkové barvy a podušky. Výrobní závod ve Strmilově nám umožňuje nejen dodávat produkty vysoké kvality, ale také rychle reagovat na požadavky trhu a přizpůsobovat se pružně potřebám našich zákazníků. Vyrábíte rovněž pod privátními značkami řetězců? Jaká je vůbec pozice privátních značek ve vašem segmentu?Pro české privátní značky řetězců nevyrábíme. Z pohledu našich exportních trhů se výroba pro privátní značky obchodních řetězců objevuje, ale jen velmi okrajově. Lze říci, které produkty z nabídky Kores dominují?Stále dominují naše ikonické lepicí tyčinky. V B2B segmentu jsou dominantní také korekční strojky. Tyto produkty jsou dlouhodobě velmi oblíbené mezi spotřebiteli díky své kvalitě a spolehlivosti. V posledních letech však velmi posilují produkty v kategorii školních a výtvarných potřeb, zejména pastelky, vodovky, tempery a plastelína. Významný podíl mají také zvýrazňovače, permanentní popisovače a popisovače na bílé tabule, které si získávají oblibu nejen díky své barevné škále. Cílíte na spotřebitele i na segment B2B. Který z nich převažuje?V posledních letech mírně převažují prodeje do maloobchodní sítě – do tradičních maloobchodních prodejen a do mezinárodních obchodních řetězců. B2B segment však pro nás stále zůstává velmi důležitým distribučním kanálem. Poskytujeme široké spektrum kancelářských potřeb a řešení pro fi rmy a instituce. Jaký podíl prodejů generují online kanály?KORES CÍLÍ NA VÝTVARNÉ A PSACÍ POTŘEBY„MEZI AKTUÁLNÍ TRENDY VE ŠKOLNÍCH POTŘEBÁCH PATŘÍ ZVÝŠENÝ DŮRAZ NA BEZPEČNÉ PRODUKTY A ERGONOMICKÉ DESIGNY,“ ŘÍKÁ ING. JANA HUBÁLKOVÁ, SALES & MARKETING DIRECTOR SPOLEČNOSTI KORES EUROPE PRO ČESKO A SLOVENSKO.Společnost Kores, rakouská rodinná fi rma s tradicí od roku 1887, patří mezi významné značky školních i kancelářských potřeb ve více než 80 zemích světa. V České republice má výrobní závod v jihočeském Strmilově. Zde se vyrábí populární lepicí tyčinky Kores, které se vyvážejí doslova do celého světa. Foto: Kores
                                
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14