Page 7 - Demo
P. 7


                                    AKTUALITYECHO LABS BY FERCAM & DACHSERNEZISKOVÁ SPOLEČNOST S NOVOU STRUKTUROUPraha/ek – Společnost Dachser & Fercam Italia získala 50 % akcií společnosti Fercam Echo Labs. Tato nezisková společnost, která se věnuje upcyklaci logistického odpadu, bude nadále působit pod názvem „Echo Labs by Fercam & Dachser“. Společnost koncipovaná jako „laboratoř sociálních inovací“ se od konce roku 2021 věnuje oběhovému hospodářství a upcyklaci obalového odpadu. Echo Labs by Fercam & Dachser využívá vyřazené jednorázové dřevěné palety nebo přepravní bedny k výrobě dřevěného nábytku pro vnitřní i venkovní použití, výrobě včelích úlů, hmyzích hotelů, květináčů nebo dekorativních předmětů, a to společně se školáky, sociálními institucemi nebo zařízeními pro profesní integraci žadatelů o azyl. Nábytek s logistickou minulostí dnes najdete v mnoha fi rmách a veřejných institucích v Itálii.MASTERCARDOPISOVÁNÍ ČÍSLA KARTY SKONČÍ DO ROKU 2030 Praha/ek – Společnost Mastercard zveřejnila svou vizi 100% tokenizace online elektronického obchodu v Evropě do konce aktuální dekády. Tato vize je součástí globálního cíle zcela odstranit nutnost ručního zadávání údajů platební karty, což veškerý elektronický obchod učiní nejen bezpečnějším, ale také výrazně dostupnějším. Přibližně každá čtvrtá transakce zpracovaná v globálním systému společnosti Mastercard je dnes tokenizovaná a tento podíl se rychle zvyšuje. V Česku se podíl plateb provedených tokenem za posledního dva a půl roku zdvojnásobil. „Tokenizaci, tedy nahrazování karet zejména v online prostředí jejich zabezpečenými digitálními otisky, zavedla společnost Mastercard už v roce 2014 a jde o trend, který se postupně stává v Evropě i ve světě standardem. Pro zákazníky je při nakupování na internetu důležitá bezpečnost, rychlost a pohodlí. Všechny tyto kvality dokáže platební metoda Click to Pay účinně propojit. Není pochyb o tom, že dosažení našeho cíle do roku 2030 bude výhrou pro všechny strany: spotřebitele, prodejce i vydavatele platebních karet,“ říká Luděk Slouka, ředitel digitálních plateb a inovací společnosti Mastercard pro střední Evropu.
                                
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11