Page 6 - Demo
P. 6


                                    6AKTUALITYALBERTTISÍC STUDENTŮ ZA ŠKOLNÍ ROKPraha/ek – V prodejnách Albert v tomto školním roce úspěšně zakončila praxi více než tisícovka studentů ze 70 škol a učilišť. Během odborného výcviku získali praktické dovednosti v osmi desítkách obchodů Albert po celém Česku. To z Alberta činí největšího poskytovatele praxí pro střední a učňovské školy v tuzemsku. Studenti maturitních i učebních oborů se v prodejnách pod vedením zkušených mentorů učí dovednostem, jako je obsluha zákazníků, práce s pokladním systémem, skladování zboží, odborná manipulace s čerstvými potravinami a mnoho dalšího. PENNYPRODEJNA ZNIČENÁ POŽÁREM ZNOVU POSTAVENAPraha/ek – Devatenáct měsíců po ničivém požáru otevřelo Penny v Chodově prodejnu zcela novou, která díky o třetinu větší prodejní ploše nabídne zákazníkům vyšší komfort i příjemnější prostředí. Nová prodejna vyrostla na místě původního obchodu, který byl v listopadu 2022 zcela zničen při požáru se škodou téměř 50 mil. Kč. Prodejna stojí ve frekventované severní části Chodova, v sídlištní zástavbě a blízkosti koupaliště či sportovního stadionu. Prodejní plocha nového obchodu se zvýšila o třetinu, a to z původních 677 m2 na 905 m2. V prodejně je instalována pokročilá generace vzduchotechniky, která pracuje po celý rok zcela autonomně a nevyžaduje zahajování nebo ukončování topné sezony. Zajišťuje optimální tepelný management nejen na prodejní ploše, ale i v zázemí a skladu prodejny. Energii pro prodejnu dodávají fotovoltaické panely umístěné na střeše. Díky spolupráci s městem se Penny podařilo u prodejny rozšířit i plochu pro parkování.HEUREKAČESKÁ E-COMMERCE ZAKONČILA 2. KVARTÁL S MÍRNÝM RŮSTEMPraha/ek – Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném předchozím čtvrtletí podařilo udržet pozitivní trend a i druhý kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb 3 %, ve srovnání s předchozím rokem. Z pravidelné analýzy eCommerce Insideru navíc vyplývá, že se mírně snížila průměrná hodnota objednávky na 1 398 Kč. Češi pokračují v online nákupech, které dosud odkládali, ale nakupují zboží, které dříve nebylo tolik dostupné online. „V e-commerce je patrná další konsolidace online trhu, spojená s jistým nasycením nákupních potřeb zákazníků. Větší růst je brzděn poklesem ve velkých kategoriích, jako jsou notebooky, granule pro psy, nebo chytré hodinky. Rostou nové kategorie, které před pár lety skoro nikdo v online prostředí neznal – solární panely, diaboly a broky, nebo třeba elektrické motorky. Některé e-shopy sice rostou dvouciferně, ale současně jiné dvouciferně klesají,“ komentuje vývoj trhu David Chmelař, generální ředitel Heureka Group.Foto: Penny
                                
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10