Page 24 - Demo
P. 24


                                    24OBCHODOd aplikace dnes zákazník očekává, že za data o svých nákupních zvyklostech, které obchodníkovi jejím prostřednictvím poskytuje, dostane víc než slevu. Ta je samozřejmě stále důležitá, ale v konkurenčním boji nestačí. Přinášíme několik příkladů úspěšných aplikací i novinek.MŮJ ALBERT SLAVÍ 3. VÝROČÍZákaznická aplikace řetězce Albert patří mezi nejoblíbenější na českém trhu, od svého spuštění před třemi lety zaznamenala již 4,5 mil. stažení. Nové exkluzivní slevy i sada kuponů podle osobních zákaznických preferencí. Na to jsou každý týden zvyklí uživatelé aplikace Můj Albert. Nově navíc přibude další sleva ve výši 15 %, kterou zákazníci mohou využít na zdravé produkty značky Nature’s Promise či bio potraviny.Mezi oblíbené nástroje aplikace patří například sbírání kreditů za nákupy a jejich převod na slevy, exkluzivní slevové akce a speciální personalizované kupony. V aplikaci najdou zákazníci také aktuální leták a prolistují si Albert magazín. Oblíbená je i neustále rozšiřovaná sbírka receptů, ve které lze fi ltrovat podle druhu kuchyně, obtížnosti nebo délky přípravy. V sekci Peněženka si zákazník může zpětně zobrazit nejen poslední účtenku, ale veškeré nákupy přes aplikaci.BILLA E-SHOP S NOVOU MOBILNÍ APLIKACÍ Letos na jaře představila Billa novou mobilní aplikaci, která ještě více zjednoduší nákupy v e-shopu, který spustila loni v září. Dále rozšířila rozvozové lokality o dalších 75 tis. adres, a nabídne tak své služby více než jednomu milionu domácností. Na zákazníky čeká větší výběr slev a odměn za nákupy, levnější ceny produktů a nabídky od partnerských společností. Novinkou je také prodloužená platnost nasbíraných bodů. Zákazníci své body uplatní celoročně. V aplikaci naleznou aktuální stav svých bodů, digitální Billa kartu, nejnovější letáky s akčními nabídkami, seznam všech Billa prodejen nebo probíhající věrnostní akce. Dále si zákazník může v aplikaci sestavit svůj vlastní nákupní seznam z akčních nabídek. Funkcí, které aplikace zákazníkovi nabízí, bude během letošního roku přibývat.IKEA KREATIV POMŮŽE ZAŘÍDIT SI INTERIÉRIKEA v Česku spustila nástroj IKEA Kreativ, který využívá nejnovější technologie pro plánování interiérů. Dostupný je všem zákazníkům v mobilní aplikaci IKEA a na webu řetězce. Ovládá se jednoduše a zákazníky tak inspiruje k tomu, aby využili svoji kreativitu. Ukáže jim, jak bude zařízení vypadat v prostředí jejich domova, a to formou realistických interaktivních návrhů. IKEA Kreativ využívá k rozpoznání prostor v domácnostech zákazníků nejmodernější technologie umělé inteligence a počítačového vidění, podobné těm, které se používají v autonomních vozech. Patří mezi ně neuronové sítě AI, které byly speciálně vytrénovány k rozpoznávání objektů a geometrie vnitřních prostor, algoritmy stereovidění pro vidění ve 3D, algoritmy počítačové fotografi e k pořizování širokoúhlých fotografi í a 3D grafi ka smíšené reality k dosažení realističnosti. Algoritmy umělé inteligence také umožňují vymazat ze scény část stávajícího APKA NAKOUPÍ, PORADÍ, ZAPLATÍ…APLIKACE JIŽ DÁVNOU NEJSOU JEN O VÝHODNÝCH NÁKUPECH V RÁMCI VĚRNOSTNÍCH PROGRAMŮ, ALE FORMUJÍ I ŽIVOTNÍ STYL ZÁKAZNÍKŮ. K nejstahovanějším nákupním aplikacím v České republice, jak je uveřejnil časopis Chip, patřily podle Google Play zkraje letošního roku aplikace Temu, Lidl Plus a Allegro.Foto: IkeaV aplikaci IKEA najdou nově i zákazníci v Česku nástroj IKEA Kreativ, který využívá nejnovější technologie pro plánování interiérů.
                                
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28