Page 8 - Demo
P. 8


                                    8AKTUALITYOVOCNÁŘSKÁ UNIE ČR / ZELINÁŘSKÁ UNIE ČECH A MORAVY / ARAMARKMEMORANDUM O POUŽÍVÁNÍ ZNÁMKY OVOCE A ZELENINA S RODOKMENEMPraha/ek – Odborné svazy pěstitelů, Ovocnářská unie ČR (OUČR) a Zelinářská unie Čech a Moravy (ZUČM) a společnost Aramark potvrdily zájem o spolupráci s cílem společně poskytovat čerstvé a zpracované tuzemské ovoce a zeleninu. Základem spolupráce je memorandum o vzájemném partnerství se zřetelem na ochrannou známku Ovoce a zelenina s rodokmenem, které uvedené strany uzavřely.Známka Ovoce a zelenina s rodokmenem je určena výhradně pro označování produkce členů Svazu pro integrovaný systém produkce zeleniny při ZUČM a Svazu pro integrované systémy ovoce při OUČR, zaručuje spotřebiteli tuzemský původ produktu, jeho větší bezpečnost a šetrnost vůči životnímu prostředí. Známka deklaruje spotřebiteli také maximální možnou čerstvost produktu, neboť je dodáván napřímo bez dalšího zbytečného převážení a skladování.Společnost Aramark ve svých provozovnách úspěšně využívá sezónní ovoce, zeleninu, maso nebo mléčné výrobky od lokálních pěstitelů z České republiky, a to jak v běžném menu, tak prostřednictvím speciálního konceptu Cesta na talíř.Foto: LidlPREZENTACE KOSMETIKY JAKO V KLENOTNICTVÍ. DAGO ZHOTOVILO PRO ZNAČKU EUCERIN ELEGANTNÍ STÁNEKSpolečnost DAGO realizovala produktovou expozici pro značku Eucerin od Beiersdorf a její inovativní dermokosmetiku. Elegantní a moderní stánek s podsvícením evokoval návštěvu klenotnictví. Zákazník tak mohl na odborném kongresu prezentovat špičkové produkty v péči o pleť a zároveň poskytnout spotřebitelům nezapomenutelný zážitek. Stánek z kombinace prémiových permanentních materiálů byl mimo jiné vybaven 24/7 televizí pro doplňkovou prezentaci značky Eucerin. Celostní realizace stánku nabídla hosteskám možnost elegantně představit špičkové produkty. Designové podsvícení panelů podtrhlo stylovost a jednotlivé kosmetické kousky tak lépe vynikly. Prostor kolem umožnil interakci a debatu nad inovativní dermokosmetikou.První využití stánku proběhlo v rámci odborného kongresu pro dermatology v Olomouci. Hlavní komunikace byla zaměřena na patentovanou látku thiamidol, kterou spotřebitelky i spotřebitelé najdou v produktech řady Anti-Pigment. Variabilita řešení umožňuje měnit jednotlivé prvky a komunikaci dle potřeby akce a kampaně. Přizpůsobeny tomu byly nejen použité materiály, ale také řešení balení jednolitých komponentů.LIDLPROVOZ LOGISTICKÉHO CENTRA V BRAVANTICÍCH OFICIÁLNĚ ZAHÁJENPraha/ek – Dne 1. září 2024 byl zahájen provoz nového ekologického logistického centra v Bravanticích u Ostravy. První závoz proběhl 16. července a první zaměstnanci se začali do areálu přesouvat také v průběhu července. Od září centrum zásobuje prvních 26 prodejen. Skladové a administrativní prostory včetně zázemí využívají odpadní teplo z plynové kogenerační jednotky a technologie chlazení. Osvětlení prostoru je zajištěno moderními LED technologiemi s chytrým řízením, které zahrnuje senzory pro sledování slunečního svitu a pohybu osob. Energetická soběstačnost tohoto skladu je významná; podstatnou spotřebu elektrické energie bude v budoucnu možné pokrýt výrobou z vlastní fotovoltaické elektrárny. Většina spotřeby elektrické energie je pokryta výrobou z plynové kogenerační jednotky. To činí tento sklad prvním svého druhu v Evropě, který Lidl takto postavil.Areál, který se rozkládá na pozemku o rozloze 15 ha, byl budován téměř dva roky. Rozloha samotného skladu činí necelých 40 000 m² a při plném vytížení pojme skoro 36 000 europalet. V rámci celého areálu je k dispozici dvě stě parkovacích míst pro zaměstnance, včetně nabíjecích stanic pro elektromobily, a moderního zázemí. Lidl v novém logistickém centru již obsadil většinu pracovních pozic. Zbývají pouze poslední volná místa v oblasti kompletace ve skladu. Od 11. září do 15. listopadu se každou druhou středu odpoledne konají náborové dny, při kterých je možná i prohlídka skladu.
                                
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12