Page 10 - Demo
P. 10
10AKTUALITYCOCA-COLA FANDÍ HOKEJI – A NA PRODEJNÍCH PLOCHÁCH JE NEPŘEHLÉDNUTELNÁCoca-Cola je nápojovým partnerem českého hokeje, podporuje také ženský lední hokej i parahokej. Coca-Cola rozhodně velmi dynamicky a masivně přistoupila k předzápasové přípravě, pokud bychom takto přeneseně nazvali vizibilitu na prodejní ploše. Ve vypsaném tenderu na kreativní řešení POS nosičů nakonec uspěl náš tým DAGO, a to především díky originálnímu řešení celého setu vystavení, jemuž nechybí propracované detaily.Tzv. hero realizací je permanentní shop--in-shop, jehož podoba je odrazem vnitřku hokejové arény. Ledová plocha, mantinely, a především typický tvar hřiště se zaobleným „hrazením“ se přehlédnout nedá. Tento typ vystavení nabízí značnou kapacitu na zásobu produktů, a to včetně těch nachlazených v ledničce. Shop-in-shop se pyšní dalším typickým atributem stadionu, a to zavěšenou LED kostkou pod střechou budovy. Ta naše promítá reklamní spoty společnosti Coca-Cola. I další druhy permanentních POS nosičů ze zmíněného setu pracují s uvedenými prvky v různých obměnách, ať se jedná o čtyřpaletí nebo paletové vystavení. Spojovacím prvkem je zapracovaný klíčový vizuál se třemi českými hokejovými reprezentanty a výzvou k zapojení se do spotřebitelské soutěže. Jedním z hokejistů se může na chvíli stát i jakýkoliv nakupující, pokud ve vybraných prodejnách využije připravený fotokoutek. Za zmínku určitě stojí i menší stojan v podobě hokejové branky. www.dago.czKOŠÍK.CZOD STRAKONIC PO KARVINOUPraha/ek – Skoro půl milionu Čechů a více než 220 tis. nových domácností. Přesně tolik jich díky online supermarketu Košík.cz může od května nakupovat čerstvé potraviny s doručením až domů jen pár hodin od objednání. U velkých nákupů vždy s dopravou zdarma, s možností využívat množstevní slevy Multikup. Do konce roku chce Košík vozit nákupy 70 % domácností v Česku. Speciální péči Košík věnoval sortimentu. Ten je připraven ve spolupráci s velkoprodejnami Makro a také v nových městech nabídne výběr ze 14 tis. položek potravin nebo potřeb pro domácnost. Zastoupeny budou značky všech cenových kategorií, ale také čerstvé maso a ryby. Právě u ryb to platí doslovně – Košík garantuje doručení až na práh domova už od 48 hodin od výlovu.MAKRO ČR ALIANCE MŮJ OBCHOD OTEVŘELA DRUHOU PRODEJNU S REŽIMEM 24/7Praha/ek – Dostupnost základních služeb na českém venkově je dlouhodobým tématem především v souvislosti se zavíráním malých neorganizovaných prodejen v menších městech a vesnicích. Také společnost makro ČR se rozhodla jít proti tomuto trendu a v rámci své sítě Můj obchod nabídnout prodejnám odbornou pomoc při zavádění prodeje v režimu 24/7. První prodejna tohoto typu úspěšně funguje několik měsíců v Bystré na Frýdecko-Místecku, druhá se otevřela v pátek 26. dubna v obci Krpy na Mělnicku.Celý systém funguje ve spolupráci s aplikací „Dokapsy“ od ČSOB, která prostřednictvím bankovní identity v chytrém telefonu vygeneruje dočasný QR kód pro vpuštění zákazníka do prodejny. Zákazníci přitom nepotřebují účet u ČSOB banky.První prodejnou, která nový systém fungování nasadila, se stal Můj obchod v místní části Bystré u obce Janovice na Frýdecko-Místecku. Vedení obce se nedařilo v posledních 2 letech získat provozovatele pro obecní obchod, a proto se rozhodla zajistit svým obyvatelům prostor pro malé nákupy vlastními silami. Prostřednictvím aliance Můj obchod makro ČR pomohlo s dovybavením provozovny regály a chladicí technikou a obchodní tým pak s výběrem a rozmístěním správného sortimentu. O technologii pro fungování v režimu 24/7 a zabezpečení Foto: Košík.czse postarala fi rma PVA Systems.