Page 8 - Demo
P. 8
8AKTUALITYBILLAE-SHOP S NOVOU MOBILNÍ APLIKACÍPraha/ek – Od zahájení ostrého provozu loni v září využívá možnosti online nákupu prostřednictvím Billa e-shopu pravidelně více než 30 000 zákazníků. Ti už uskutečnili více než 150 000 nákupů a 70 % z nich nakupuje pravidelně. V dubnu Billa představila novou mobilní aplikací, která nákupy ještě více zjednoduší. Dále rozšířila rozvozové lokality o dalších 75 tis. adres, a nabídne tak své služby více než 1 mil. domácností. Do konce roku se má počet domácností zvýšit na bezmála 1 300 000. Současně v rámci své nové identity představila novou podobu e-shopu. „Billa postupně naplňuje své cíle a spuštění e-shopu vloni byl jedním z nich. Musíme říct, že jeho spuštění naplnilo naše očekávání. Jeho úspěch nás těší a současně nás motivuje k jeho dalšímu rozvoji. Do konce roku 2025 máme ambici mít plně automatizované sklady a v kombinaci se službou Click&collect nabídnout naše služby zákazníkům po celé České republice,“ říká Marek Doležal, generální ředitel Billa ČR. STORE INVENT AUTOMATIONDALŠÍ BEZOBSLUŽNÝ MINUTE SHOP JE V PRAŽSKÉ LIBNI Praha/ek – První bezobslužná maloobchodní síť v Česku Minute Shop otevírá v pražské Libni čtvrtou prodejnu s nonstop provozem. Na rozdíl od stávajících konceptů samoobslužných pokladen si zde zákazník nemusí sám markovat jednotlivé položky. Tašku pouze položí na pás, kde se automaticky celý nákup načte do aplikace a zákazník pak potvrdí platbu v mobilní aplikaci. Minute Shop je koncept plně automatizovaných prodejen, ve kterých zákazníci k nákupu potřebují pouze mobilní aplikaci s nahraným občanským průkazem a platebními údaji. V obchodě na spotřebitele nečeká žádné skenování čárových kódů. Veškeré zboží je zde opatřeno speciální technologií RFID čipů, umožňující okamžité načtení a úhradu celého nákupu, jakmile taška projede tunelem s neviditelnými anténami. Díky tomu se prodejny obejdou zcela bez personálu. Minute Shop se od podobných typů prodejen, které v plně automatickém režimu fungují pouze v nočních hodinách, nejvíce odlišuje právě svým technologickým řešením. Technologie RFID navíc umožňuje provozovateli v reálném čase sledovat, kolik zboží je aktuálně na prodejně a co je potřeba doplnit. Prodejny pojmou 350–450 položek trvanlivého sortimentu. Do budoucna se počítá také s rozšířením sortimentu o ovoce, pečivo a další nákupní položky. V provozu jsou zatím čtyři prodejny v Praze. Nyní jejich provozovatel Store Invent Automation hodlá formou franšízových licencí rozšířit Minute Shop do dalších regionů po celé republice.GALERIE HARFANA FASÁDĚ SVÍTÍ PRVNÍ DIGITÁLNÍ 3D BILLBOARDPraha/ek – Obchodní centrum Galerie Harfa a mediální agentura Premium OOH WOOD & Co představily první permanentně umístěnou 3D digitální venkovní reklamní plochu (DOOH) v České republice. Galerie Harfa nabídla prostor fasády, společnost Premium OOH WOOD & Co zajistila výrobu, instalaci a řeší pronájem reklamní plochy. Od 18. dubna je v provozu první digitální 3D plocha, na podzim přibude ve stejné lokaci ještě jedna identická.Digitální 3D plocha je umístěna nad vchodem do nákupního centra ze strany od O2 Arény a má rozměry (13,5 × 5,8) × 4,8 m. Druhá identická LED Harfa obrazovka bude umístěna nad vchodem z ulice Českomoravská a do provozu půjde od 1. září 2024. „V Galerii Harfa se snažíme být vždy o krok napřed. Jsme proto rádi, že se nám podařilo získat tuto originální reklamní plochu jako prvnímu nákupnímu centru v republice. Jde o výrazný prvek, který upoutá pozornost naprosté většiny lidí jdoucích nebo jedoucích kolem obchodního centra. Věříme, že to podpoří atraktivitu centra, zvýší návštěvnost a těšíme se, že se na reklamních plochách budou objevovat i značky, které návštěvníci v našem obchodním centru mohou najít a využít,“ říká Martina Tlustá, marketingová manažerka Galerie Harfa. Foto: Billa ČRFoto: OOH WOOD & Co