Page 52 - Demo
P. 52


                                    52OBALY, TECHNOLOGIE & LOGISTIKAHostům a obchodním partnerům se „ofi -ciálně představil“ také nový inliner (výsek klopových krabic), který zahájil provoz v době covidu. Investice do automatizace závodu v Žebráku je jedním z dalších kroků na cestě k efektivní výrobě a zvýšení kapacit v době, kdy poptávka zákazníků po výrobcích z papíru roste.INVESTICE DO ROZVOJE POKRAČUJÍSoučástí programu byla prezentace i dalších technologických novinek, do kterých společnost v posledních letech investovala téměř 30 milionů euro. Zdeněk Suchitra, generální ředitel Smurfi t Central & South-East Europe, ke slavnostnímu spuštění stroje řekl: „Mám velkou radost, že naše závody neustále inovujeme a ukazujeme tak svým zákazníkům z různých průmyslových odvětví, že se neustále snažíme zlepšovat i jejich byznys a růst tak společně, jako dlouhodobí partneři.“ Návštěvníci měli možnost prohlédnout si také výrobní prostory. Tato prohlídka poskytla jedinečný pohled do zákulisí výrobního procesu a ukázala, jak nová technologie přispěje k našemu dalšímu růstu a zefektivnění výroby. Jiří Bidšovský, ředitel závodu Žebrák, k tomu dodal: „Se zákazníky se potkávám velmi často a nejvíce mě těší, že velmi pozitivně vnímají naše odhodlání a závazek odpovídat na jejich potřeby, řešit jejich výzvy a přinášet jim hodnotu. I proto nyní instalujeme nový stroj, který je dalším zlepšením našeho servisu.“ INSPIRACE PRO INOVACE Z CELÉHO SVĚTAV expertních koutcích se hosté dozvěděli více o inovacích, udržitelnosti a nových trendech v odvětví.Společnost Smurfi t Kappa má po celém světě v současnosti 25 Experience center. Jedno z nich se nachází přímo v pobočce v Žebráku. Zákazníci do nich přicházejí zkoumat, jak mohou papír a obaly uspokojit jejich podnikatelské potřeby, učit se z nejnovějších poznatků ohledně pochopení chování, analyzovat trendy dodavatelského řetězce a sledovat pokročilé nástroje pro balení, papír a design. Experience centra jsou inspirací nejen pro klienty, ale umožňují také designérům čerpat ze zkušeností a trendů, které se osvědčují zákazníkům na druhém konci světa a mohou být přínosné i pro ně. „Inovace v designu a produktech je jen jedna z mnoha inovací, které děláme. Inovujeme neustále naše procesy, abychom měli lepší stroje, inovujeme naši organizaci, rozšiřujeme svoje služby. Naší nedílnou součástí je věda a výzkum. Naším cílem je, abyste vy vyhrávali na svých trzích. My víme, že když budeme vyhrávat s vámi, porosteme oba dva. Proto stavíme na dlouhodobém partnerství,“ doplňuje Jan Kaprhál, Innovation&Marketing Manager Central South-East Europe společnosti Smurfi t Kappa.ekBOBST 2.1 UŽ PILNĚ PRACUJE V ŽEBRÁKUZÁVOD SMURFIT KAPPA V ŽEBRÁKU POŘÁDAL 6. ČERVNA „OPENING“ PŘI PŘÍLEŽITOSTI SPUŠTĚNÍ NOVÉHO STROJE BOBST MASTERCUT 2.1 A PŘEDSTAVENÍ AUTOMATIZOVANÉHO SKLADU ARCHŮ (WIP).Smurfi t Kappa v Žebráku dosahuje obratu 1,4 mld. Kč, má 155 zaměstnanců a více jak 200 stálých zákazníků, kterým nabízí kompletní portfolio lepenek od gramáže 300 do 1 800 g/m2, plošné výseky, klopové krabice, lepené klopové krabice… Co „neumí“, s tím se může zákazník obrátit na jednu z pěti sesterských poboček v Česku, v Evropě pak dalších 260.Nový stroj Bobst Mastercut 2.1. Plošný výsek s rychlostí 7 500 archů za hodinu.Foto: Retail NewsSymbolickým přestřižením pásky zahájil 6. června Zdeněk Suchitra, generální ředitel Smurfi t Central & South-East Europe (uprostřed s „nůžkami“), spolu s dalšími členy vedení závodu Smurfi t Kappa v Žebráku provoz nového stroje Bobst Mastercut 2.1 a představení automatizovaného skladu archů (WIP).Foto: Smurfi t Kappa
                                
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56