Page 44 - Demo
P. 44


                                    44OBALY, TECHNOLOGIE & LOGISTIKAObaly se v sortimentu pet food objevují snad všech typů – krabice, sáčky, pytle, dózy i plechovky. Nemluvě o velkém sortimentu propagačních stojanů a dalších POS pomocných prvků. A stejně jako u jiného sortimentu, i oblast pet food podléhá řadě trendů, které odpovídají požadavkům trhu, stavu myšlení společnosti i současnému rozvoji výrobních technologií.Řada výrobců se snaží o co nejkomplexnější a zároveň pro zvíře co nejzdravější receptury krmiva. Mezi ně patří i receptury Bohemia Pet Food – krmné směsi z kvalitních ingrediencí, které jsou sušené, ale zároveň jsou míchané, nikoli granulované. Jedná se tedy ve své podstatě o sušený BARF. Producent však neřeší jen vlastní krmivo, ale i obal. Bohemia Pet Food patří k těm, co využívají eco-friendly obaly, které samozřejmě zároveň splňují zákonné požadavky pro styk s potravinami dle nařízení EU. Designově jednoduché obaly jsou transparentní, uzavíratelné a recyklovatelné. Jsou spolehlivým a bezpečným obalem pro všechny produkty. Vynikající bariérové vlastnosti, vzhledem k opětovně uzavíratelnému ZIPu proti vlhkosti, kladou důraz na čerstvost a trvanlivost, kterou každý chovatel určitě ocení.OBAL KOMUNIKUJE POSTOJE SPOLEČNOSTIPředevším západní svět si stále více uvědomuje, že je potřeba se chovat zodpovědnějším způsobem k enviromentálnímu prostředí. I spotřebitelé, kteří nakupují pro domácí zvířata, nezkoumají jen kvalitu výrobku a nejsou ovlivněni jen líbivým designem. Chtějí se značkou sdílet i své další hodnoty a na předním místě k nim patří právě udržitelnost. K předním poskytovatelům tohoto obalového požadavku patří značka Purina (Nestlé). Tento brand se zavázal, že do roku 2025 bude 100 % jím využívaných obalů recyklovatelných nebo znovupoužitelných. V současnosti je již téměř 80 % obalů této značky navrženo tak, aby byly recyklovatelné tam, kde to místní infrastruktura umožňuje. Purina edukativním způsobem vede k zodpovědné recyklaci i spotřebitele. Například na svém webu vysvětluje obaly po jejich vyprázdnění. Brand již téměř dva roky používá i udržitelnější formu POS propagace. Již na podzim 2022 se prezentovala novými, na míru vyrobenými multifunkčními udržitelnými stojany. Tyto stojany snižují množství odpadu hned třikrát. Jsou vyrobeny ze zbytkového materiálu vznikajícího při produkci nábytku. Navíc vydrží nejméně dva roky, každý nový stojan tak nahradí více než 20 kusů kartonových. Po skončení své úlohy poslouží pro výrobu něčeho nového, konkrétně farmářských bedýnek. Stojany mají oproti svým kartonovým předchůdcům více než 50× delší životnost a jsou vyrobeny pouze z odpadového materiálu. Velice obdobně má Purina nastavenou fi lozofi i i pro obaly. Spotřebitel si rád kupuje stravu pro pejsky či kočičky v podobě populárních kapsiček. V současnosti již má z čeho vybírat i po stránce PESTRÝ SVĚT OBALŮ PRO PET FOODI V OBLASTI PET FOOD PLATÍ ZNÁMÉ RČENÍ: OBAL PRODÁVÁ. A JAK JE SVĚT OBALŮ PRO PRODUKTY NAŠICH DOMÁCÍCH MAZLÍČKŮ PESTRÝ, CO SE TÝKÁ POUŽÍVANÝCH MATERIÁLŮ, TAK JE JEŠTĚ PESTŘEJŠÍ Z HLEDISKA JEJICH DESIGNŮ.Domácí mazlíčky mají doma rádi děti i dospělí. A protože jsou většinou bráni jako členové rodiny, chceme pro ně vše nejlepší, i co se týká stravy. Toho jsou si dobře vědomi i výrobci sortimentu pet food, kterých není málo a musí o zákazníka „bojovat“. Stejně jako v případě produktů pro lidi, kvalitou a… obalem.Pro své zvířecí mazlíčky chceme to nejlepší. I v oblasti pet food pak platí známé rčení: Obal prodává.Foto: Shutterstock.com / Billion Photos
                                
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48