Page 25 - Demo
P. 25


                                    VELKÉ MALÉ MENU(V KOSMETICKÉM SALONU A SPA)Nabídkové menu ošetření v  kosmetickém salonu nebo v  lázních – to je disciplína sama o sobě. Napoví o takovém místě mnohé a zásadně může ovlivnit jeho návštěvnost. Umístěné na webových stránkách rozhoduje o tom, zda se nový klient rozhodne službu využít, v tištěné podobě dotváří celkový dojem z podniku a pomáhá s výběrem ošetření.To, na co dnes můžeme nejčastěji narazit, jsou předlouhé seznamy všech možných kosmetických úkonů, které nabízejí zřejmou otázku: tohle je fakt všechno, co tu umí? Zvláštní kategorie jsou menu začínající „Mikromasáží očního okolí“ (nic proti ní) jako vrcholném úkonu přítomné kosmetičky. Opravdu je vhodné dělat z odborného pracoviště asijské bistro, kde si podle čísel vybereme v poledne oběd jako v automatu? Po otevření českého trhu v roce 1989 obrovsky narostl sortiment nabízeného zboží a ne každý se v něm dokázal rychle orientovat. Někdo mohl pociťovat až znechucení a vzpomínal na snadné rozhodování, kdy v regálu ležely na výběr dva druhy zubní pasty. Podobný zmatek může dnes vyvolat nepřehledné, dlouhé menu stejně, jako je tomu v restauraci, kdy se nemůžeme rozhodnout, na co máme vlastně chuť.Menu samo o sobě nenahradí kompletní ceník jednotlivých úkonů, které je možné kombinovat na základě individuálního doporučení se základním ošetřením. Jeho úkol je jinde.Menu by mělo být spíše inspirací než seznamem. Mělo by naznačovat směry, kudy se s klientkou můžete vydat, protože péče o ni bude stejně vysoce individuální. Bude ilustrovat specifi cké zaměření salonu nebo spa, jeho jedinečnost a výlučnost. Tu může určovat typové určení výkonů, teritoriální původ, poměr mixu zdraví – krása – relax – korekce – prémiová péče – kvalitní standard anebo převažující charakter materiálu a ošetření.Chybět by neměla specialita, signaturní úkon, který nedělá nikdo jiný a který by měl vzbudit zájem nebo dokonce zvědavost a touhu po vyzkoušení. Moje doporučení tedy zní: zaměřte se na výčet hlavních typů ošetření, pamatujte na atraktivní, ale jednoduché a zřejmé názvy a přidejte velice krátký popis. Pamatujte na kvalitní grafi cké zpracování a přehlednost. Přeji všem, aby místo chaosu a paniky zažívali jen klid, důvěru a  úžasné chvíle relaxu a  pohody v  kosmetickém salonu nebo spa s  péčí inspirovanou základním menu a  vybranou přesně pro ně na míru.MIROSLAV SPILKAPracuje v kosmetické distribuci přes 40 let, jen pro francouzskou společnost Payot Paris více než 30 let.info@spilka.czm.spilka@spilka.czTAJEMSTVÍ KRÁSYwww.kosmetika-wellness.cz 25
                                
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29