Page 21 - Demo
P. 21


                                    www.kosmetika-wellness.cz 21Pro mnohé majitele kosmetických salonů může tzv. „okurková sezona“ představovat významnou výzvu. Pro někoho je to období na začátku roku, ovšem pro drtivou většinu salonů jsou to spíše letní měsíce. Každopádně období, kdy klesá zájem o služby nebo v salonu máte ještě volnou kapacitu, si vyžaduje kreativní přístupy k získání nových klientů. Jednou z vůbec nejúspěšnějších a mnohokrát ověřených strategií, kterou doporučuji kosmetičkám na svých seminářích nebo konzultacích, je využití různých typů dárkových karet. Tento přístup nejenže pomáhá udržet stálý zájem o vaše služby, ale zároveň posiluje vztahy se stávajícími klienty. Akce s dárkovými kartami by měly být naplánovány dostatečně dlouho před slabším obdobím, například na přelomu jara a léta, ale s platností nejdéle do konce srpna. Pamatujte, že čím kratší dobu totiž mají klienti na využití jakékoliv akce, tím lépe akce funguje.Oslovte své nejlepší klienty s nabídkou několika dárkových karet zdarma, které mohou věnovat jako pozornost svým blízkým, obchodním partnerům nebo kolegům, u  kterých se dá předpokládat, že by v budoucnu mohli využívat vaše služby. Tento způsob je výhodný pro všechny strany – vaši klienti ušetří peníze za milou pozornost a zároveň rozšiřují povědomí o vašem salonu, příjemci dárkových karet pak mohou využít zajímavou nabídku, nebo dokonce získat ošetření zdarma, a  vy budete maximálně spokojení, protože tak můžete získat nové a stálé zákazníky.Je však důležité, aby dárkové karty splňovaly určité náležitosti a měly specifický design. V průběhu let jsem s kosmetičkami testoval několik typů karet, nicméně u všech platí, že pro jejich maximální efekt je důležité k nim také přiložit vysvětlující dopis, který několikanásobně zvýší jejich atraktivitu a zároveň ukáže možnosti a postup jejich využití.Dárkové karty nabízejí řadu výhod. Za prvé, stávající klienti je vnímají jako hodnotné a zajímavé, což vám nabízí další možnosti, jak je využívat častěji i při jiných příležitostech. Za druhé, každý klient má někoho, komu chce udělat radost, komu něco dluží, nebo vám chce jen pomoct a  dárková karta může být ideálním řešením, které zvyšuje viditelnost vašeho salonu a zároveň přináší radost obdarovaným. Neboli může přilákat nové zákazníky, kteří by jinak o vašich službách možná ani nevěděli. A  konečně, jedná se o  vynikající marketingový nástroj, který vede k  šíření dobrého jména vašeho salonu doporučením – nejefektivnější formou reklamy.Přemýšlejte o dárkových kartách nejen jako o způsobu, jak zvýšit zisk vašeho salonu, ale také jako o  nástroji pro budování vztahů s klienty a jejich blízkými a známými. Využívejte každou příležitost, kdy může někdo prezentovat vaše služby v nejlepším možném světle, což vám zásadně pomůže budovat si nejen vaše dobré jméno, ale zároveň zvyšovat prestiž vašeho salonu.Pokud chcete získat i  další důležité informace ke kartám, šablonám dopisů a návod, jak v tomto případě nejlépe postupovat a z nástroje vytěžit maximum, kontaktujte mě na stránkách www.mujuspesnysalon.cz, nebo přes facebook.com/mujuspesnysalon.JAK SI ZAJISTIT PRÁCI I V „OKURKOVÉ SEZONĚ“RADIM ANDĚLmarketingový poradce, marketingový ředitel SOTHYS PARIS ČRwww.mujuspesnysalon.cz TAJEMSTVÍ KRÁSY
                                
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25